ورود ۱۰ کاروان دانشگاهی به نجف اشرف؛ همزمان با اعیاد خجسته شعبانیه

۱۳۹۸/۰۱/۲۱ ۰۹:۲۸:۱۵

همزمان با خجسته میلاد با سعادت حضرت ابا عبدالله(ع) ، کاروان های دانشگاهیان از استان های تهران، قم ، کرمان ، قزوین ، خراسان رضوی ، خوزستان ، سیستان و بلوچستان ، فارس و مازندران وارد نجف اشرف شدند

به گزارش خبرنگار اعزامی لبیک از نجف اشرف، این روزها نجف اشرف درخجسته اعیاد شعبانیه غرق در شادی و سرور است. شهر بسیار زیبا آذین بندی شده است و جشن های مردمی در گوشه و کنار شهر امیرالمومنین(ع)برگزار می شود.

همزمان با خجسته میلاد با سعادت حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) ، کاروان های دانشگاهیان از استان های تهران، قم ، کرمان ، قزوین ، خراسان رضوی ، خوزستان ، سیستان و بلوچستان ، فارس و مازندران وارد نجف اشرف شدند و پس از استقرار در هتل، با دلی مملوء از عشق به مولای خود، جهت زیارت حضرت علی (ع) به صورت دسته جمعی به سمت حرم مطهر حرکت کردند.

این دانشجویان با حضورکاروانی خود در مقابل باب الساعه حرم مطهر علوی، در برنامه سلام اول حضور یافتند. در این مراسم زیارت امین الله و اذن دخول با زمزمه دانشگاهیان قرائت شد و مداح حاضر در جمع به مولودی خوانی این میلاد با سعادت پرداخت.

بعد از پایان این مراسم، زائرین با هماهنگی مدیران خود جهت زیارت اول وارد حرم مطهر علوی شدند تا از فیض زیارت حضرت مولی الموحدین علی (ع) در این روز فرخنده بهره مند شوند.

همچنین شب گذشته در حرم حضرت علی (ع) و در مسجد عمران بن شاهین به همت بعثه مقام معظم رهبری جشن با شکوهی به مناسبت اعیاد شعبانیه برگزار گردید که مورد استقبال زائران ایرانی قرار گرفت.

این مراسم با سخنرانی و مدیحه سرایی همراه بود و زائرین با در دست داشتن شاخه های گل به حرم علوی آمده بودند تا میلاد پسران حضرت امیر(ع)را محضر ایشان تبریک عرض کنند.

شبی به یاد ماندنی در حرم مولا در خاطر زائرین منقش شد. بی شک آرزوی هر شیعه ای است که در چنین ایامی درشب میلاد سرور و سالار شهیدان و حضرت عباس(ع) در جوار حرم پدر بزرگوارایشان حضور داشته باشد.

نایب الزیاره همراهان لبیک در نجف اشرف هستیم.