در سرداب حرم حضرت عباس (ع) برگزار شد؛
جشن میلاد با سعادت قمربنی هاشم(ع)/ تصاویر

۱۳۹۸/۰۱/۲۱ ۰۹:۱۵:۴۸

همزمان با چهارم شعبان و میلاد با برکت قمر بنی هاشم (ع)، بعثه مقام معظم رهبری در کربلای معلی با همکاری ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان جشن باشکوهی را به این مناسبت در سرداب حرم مطهر عباسی برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار اعزامی لبیک از کربلای معلی، همزمان با چهارم شعبان و میلاد با برکت قمر بنی هاشم (ع)، بعثه مقام معظم رهبری در کربلای معلی با همکاری ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان جشن باشکوهی را به این مناسبت در سرداب حرم مطهرعباسی برگزار کردند.

در ابتدای مراسم آیاتی از کلام الله مجید قرائت شد، در ادامه باقری؛ مداح بعثه مقام معظم رهبری به خواندن سرودی در وصف حضرت عباس(ع) جلسه را ادامه داد.سپس حجت الاسلام والمسلمین پناهیان به سخنرانی در خصوص فضائل و مناقب حضرت عباس(ع)پرداخت.در ادامه مهدی رسولی؛ مداح اهل بیت(ع) به ذکر اشعاری در وصف عظمت و میلاد حضرت عباس(ع) پرداخت.

دانشجویان ایرانی که در این مراسم به عنوان خادمان افتخاری انتخاب شده بودند با توزیع بسته های شکلات و گل در میان زائران شور و نشاط خاصی به مراسم بخشیدند.

در پایان مراسم دانشجویان که خادمان افتخاری شده بودند، با میرمسعود حسینیان؛ سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا و حجت الاسلام والمسلمین بهجتی؛ مسئول بعثه مقام معظم رهبری در کربلا عکس یادگاری گرفتند.در ادامه گزارش تصویری این مراسم قرار داده شده است: