دیدار رئیس ستاد با تولیت جدید حرم حر

۱۳۹۷/۱۲/۲۱ ۱۰:۵۶:۰۳

حجت الاسلام والمسلمین فقیهی؛ رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان و رضا همدانی؛ نماینده ستاد در عراق با ابوعبدالله؛ تولیت جدید مرقد شریف حر بن ریاحی در عراق دیدار و گفتگو کردند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک، حجت الاسلام والمسلمین فقیهی؛ رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان و رضا همدانی؛ نماینده ستاد در کشور عراق با ابوعبدالله؛ تولیت جدید مرقد شریف حر بن ریاحی در عراق دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار صمیمی ابوعبدالله؛ تولیت جدید مرقد شریف حر بن ریاحی، ضمن خیر مقدم به مسئول و نماینده ستاد و همچنین کاروانهای دانشگاهیان گفت : اینکه شما همواره در تلاش هستید تا این امکان را برای زایرین دانشگاهی فراهم کنید که مرقد جناب حر را زیارت کنند کار بزرگ فرهنگی و ارزشمندی انجام می دهید.

وی ضمن ابراز خرسندی از حضور دانشجویان ایرانی در حرم حر گفت:خدمت به زائرین وظیفه ماست و من و همکارانم در تولیت حرم تمام تلاش خود را جهت برگزاری هر چه بهتر برنامه های فرهنگی بعثه و ستاد انجام می دهیم تا دانشگاهیان با خاطره ای خوش مضجع شریف این مجاهد نستوه را زیارت کنند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین فقیهی؛رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، از زحمات تولیت در تسهیل حضور دانشجویان و همکاری در برگزاری مراسم تشکر کرد وخاطر نشان کرد: آشنایی با شخصیت جناب حر و درس های آن از جمله بصیرت بخشی، شجاعت مثال زدنی، ادب حر نسبت به حضرت زهرا (س) و توبه ایشان می تواند در زندگی دانشجویان تاثیر گزار باشد.

در پایان رضا همدانی؛ نماینده ستاد عتبات دانشگاهیان ضمن قدردانی از همکاری و زحمات صمیمانه تولیت مرقد حر،آخرین هماهنگی ها را در جهت خدمت رسانی به زایرین دانشگاهی و برگزاری هر چه بهتر برنامه های فرهنگی در این حرم شریف انجام دادند.

لازم به ذکر است که برنامه فرهنگی زیارت مرقد حر خاص کاروان های دانشجویی است که به همت ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان و هماهنگی های انجام شده با تولیت آن حرم انجام می گیرد.