لحظه خداحافظی به یادماندنی با کربلای معلّی

۱۳۹۷/۱۲/۲۱ ۰۹:۲۷:۳۲

بسیاری از دانشجویان و دانشگاهیان کشور که از استان‌های مختلف و در قالب بیستمین دوره اعزام کاروان دانشگاهیان به عتبات عالیات اعزام شده بودند، طی مراسمی با سرزمین کربلا وداع کردند.

به گزارش خبرنگار اعزامی لبیک از کربلای معلّی، باز هم وقت خداحافظی فرا رسید؛ کاری سخت و دشوار، اما ... در چند روز گذشته بسیاری از دانشجویان و دانشگاهیان کشور که از استان‌های مختلف و در قالب بیستمین دوره اعزام کاروان دانشگاهیان به عتبات عالیات اعزام شده بودند، طی مراسمی با سرزمین کربلا وداع کردند.

9 کاروان دانشگاهی یکشنبه و دوشنبه نوزدهم و بیستم اسفندماه از استان‌های کرمانشاه، خراسان رضوی و تهران (2 کاروان)، سیستان و بلوچستان، تهران (دو کاروان) و کرمان (2 کاروان) با کربلای معلّی وداع کردند.

تعدادی از این کاروان‌ها به نجف و حرم مولا امیرالمومنین (ع) و تعدادی هم به کاظمین نزد حرم پدر و فرزند بزرگوار امام رضا (ع) رفتند و این می‌توانست سختی دل کردن از کربلا را برای آنها کاهش دهد.

در این مراسم که با قرائت پیمان نامه‌ای همراه بود، زائران با چشمانی اشک‌آلود اما با روحی بلند و رشد یافته، پیمان بستند تا بار دیگر همچون گذشته پای ارزش‌های حسینی بمانند و لحظه‌ای در قبال آنها کوتاهی نکنند که این یک دستاورد بزرگ سفر به شمار می‌رود و بستن این عهد با مولای خود گرچه در مراسم وداع باشد، بی‌تردید یکی از لحظات به یادماندنی خواهد بود.

گزارش تصویری این مراسم را تماشا می‌کنید.