بازدید رئیس ستاد از هتل های محل اسکان زائرین عتبات دانشگاهیان در کاظمین

۱۳۹۷/۱۲/۱۹ ۱۱:۲۶:۰۱

رئیس ستاد، با هدف بهینه سازی ارائه خدمات و نظارت بر فضای فرهنگی و اجرایی سفر معنوی عتبات دانشگاهیان ، از هتل های محل اسکان زائرین دانشگاهی در شهر کاظمین بازدید کرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک ، هم زمان با ادامه عملیات اجرایی بیستمین دوره عتبات دانشگاهیان،حجت الاسلام والمسلمین فقیهی؛رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کشور ، با هدف بهینه سازی ارائه خدمات و نظارت بر فضای فرهنگی و اجرایی سفر معنوی عتبات دانشگاهیان ،بعد از سفر به شهر مقدس سامرا، از هتل های محل اسکان زائرین دانشگاهی در شهر کاظمین بازدید کرد .

این گزارش حاکی است ،حجت الاسلام والمسلمین سید محمدرضا فقیهی؛رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کشور در شهر مقدس کاظمین به بازدید از هتل های مذکور پرداخت و به صورت میدانی نحوه ارائه خدمات رفاهی و فرهنگی در این اماکن اقامتی را مورد بررسی قرارداد و با زائرین دانشجو به گفتگو پرداخت.

بر اساس این گزارش،رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با آقای معصومی؛مسئول عملیات عتبات در کاظمین دیدار و ضمن قدردانی از زحمات مسئولین عتبات در کاظمین و بررسی نحوه ارائه خدمات عمومی به زائرین دانشگاهی، طی جلسه ای ،بر اهمیت خدمت به زائرین فرهیخته و اهتمام هر چه بیشتر در این مسیر تاکید نمود.

ارسال نظر