مسئول بعثه مقام معظم رهبری در نجف:
سفر عتبات سبب رشد فکری دانشجویان است

۱۳۹۷/۱۲/۰۴ ۱۰:۱۱:۲۶

مسئول بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف گفت: در زیارت عتبات عالیات فکر نکنید که به یک اردوی زیارتی مشرف شده اید بلکه به نظر بنده سفر عتبات یک مکمل برای طی مدارج علمی و رشد فکری عزیزان جامعه ماست. 

به گزارش خبرنگار اعزامی لبیک از نجف اشرف، حجت الاسلام والمسلمین علم الهدی؛ مسئول بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف در جمع کاروان های دانشگاهی در مقام صافی صفا حضور یافت و به سخنرانی پرداخت.

وی ضمن خیر مقدم به زائران حضرت امیرالمومنین علی (ع) اظهارداشت: مقام معظم رهبری سرمایه های اصلی ایران اسلامی را شما دانشجویان جوان دانسته اند و حساب بزرگی روی شما نموده اند .

حجت الاسلام والمسلمین علم الهدی در ادامه سخنان خود خطاب به زائران این چنین بیان کرد:شما می توانید دنیای کنونی را به کمال و سعادت برسانید، البته با این شرط که در گام اول، نفس خودتان را به کمال برسانید و در راه رشد و تعالی خود گام بردارید .

وی افزود: در زیارت عتبات عالیات فکر نکنید که به یک اردوی زیارتی مشرف شده اید بلکه به نظر بنده سفر عتبات یک مکمل برای طی مدارج علمی و رشد فکری عزیزان جامعه ماست. همان طور که یک کیمیاگر در طی فرایند کیمیاگری نیاز به یک اکسیردارد.

حجت الاسلام والمسلمین علم الهدی در پایان گفت: از حضرت امیر(ع) بخواهید که پرتویی از دانش الهی شان را به شما عنایت کنند.

ارسال نظر