همزمان با ایام فاطمیه صورت گرفت؛
سلام اول دانشجویان به سیدالشهدا(ع) در حال و هوای بارانی این روزهای کربلا...

۱۳۹۷/۱۱/۲۱ ۱۲:۱۴:۱۲

همزمان با فرا رسیدن شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها)،حرم مطهر امام حسین (علیه السلام) و قمر بنی هاشم (علیه السلام) سیاه پوش شده و غرق در ماتم و عزاست.

به گزارش خبرنگار اعزامی لبیک از کربلای معلی،همزمان با فرا رسیدن شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها)،حرم مطهر امام حسین (علیه السلام) و قمر بنی هاشم (علیه السلام) سیاه پوش شده و غرق در ماتم و عزاست.

پارچه نوشته هایی با مضامین"فاطمه بضعه منی"،" فمن اذاها فقد اذانی"، و"السلام علیک یا ام الائمه یا فاطمه الزهرا" در داخل و خارج صحن شریف نصب شده و چراغ های سبز حرم، به احترام این مناسبت جانسوز به رنگ قرمز درآمده است.

کربلای معلی در شب شهادت حضرت زهرا(س)مملو از شیعیان، دلدادگان، مجاوران و زائرانی ست که برای عرض تسلیت در حرمین شریفین حضور پیدا می‌کنند.خیابان های اطراف حرم سیدالشهدا(ع) و بین الحرمین مملو از دسته های عزاداری، مجالس و هیئت های سخنرانی، عزاداری و سینه‌زنی است.

گفتنی است؛کاروان های دانشجویی از استان های تهران و همدان همزمان با شب شهادت بی بی دوعالم؛ فاطمه زهرا(س) وارد کربلای معلی شدند و برای سلام اول و عرض تسلیت به سیدالشهدا(ع) زیر بارش باران رحمت الهی مقابل باب قبله حرم مطهر حضور پیدا کردند.

ارسال نظر