ورود اولین گروه از کاروانهای بیستمین دوره عتبات عالیات دانشگاهیان به نجف اشرف

۱۳۹۷/۱۱/۰۲ ۱۰:۵۱:۱۹

با ورود کاروان اعزامی دانشگاهیان از استان خوزستان رسماً سفر مقدس عتبات عالیات از سوی فرهیختگان و جویندگان علم و دانش به عنوان سفیران کشور جمهوری اسلامی ایران در سرزمین عراق آغاز گردید.

به گزارش خبرنگار اعزامی لبیک از نجف اشرف، با ورود کاروان اعزامی دانشگاهیان از استان خوزستان رسماً سفر مقدس عتبات عالیات از سوی فرهیختگان و جویندگان علم و دانش به عنوان سفیران کشور جمهوری اسلامی ایران در سرزمین عراق آغاز گردید.

عصر روز یکشنبه اول بهمن ماه این کاروان اعزامی که با مدیریت منصور سودانی و همراهی روحانی کاروان سیدمصطفی آل سید غفور بوده و از طریق مرز زمینی چذابه وارد کشور عراق شده بودند ، مورد استقبال رسمی از سوی کارگزاران ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در هتل محل استقرار قرار گرفتند.

در شامگاه اولین روز از ایام فاطمیه و قبل از نماز مغرب ، این دسته از زائران دانشگاهی و شیفتگان ائمه معصومین(ع) جهت ادای احترام و عرض تسلیت به محضر مولی الموحدین علی (ع) در صحن و سرای آن امام همام حاضر گشته و زیارت و سلام اول دسته جمعی را با همراهی نماینده ستاد در عراق و مدیحه سرائی مداح اهل بیت، در کارنامه اعمال خود رقم زدند.

با چشمی گریان به زیارتت آمده ام. مولای من ! من زائر کوی تو و دلداده روی تو هستم. به تو پناه آورده ام تا در روز جزا شفیع و دادخواه من باشی. باشد که این آرزوی من به حقیقت بپیوندد.

ارسال نظر