دیدار نماینده ستاد در عراق با نماینده بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف و مسئولین ستاد شمسا

۱۳۹۷/۱۱/۰۲ ۱۰:۲۰:۳۵

رضا همدانی؛ نماینده ستاد در عراق، با حجت الاسلام و المسلمین علم الهدی، نماینده بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف دیدار نمود.

به گزارش خبرنگار اعزامی لبیک از نجف اشرف،با شروع اعزام کاروان های دانشگاهی ،دست اندرکاران ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان و در راس این گروه رضا همدانی؛ نماینده ستاد در عراق، با حجت الاسلام و المسلمین علم الهدی، نماینده بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف دیدار نمودند.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین علم الهدی، ضمن ابراز خرسندی از حضور کاروان های دانشگاهی در عتبات عالیات و خیر مقدم به نمایندگان ستاد، رهنمودها و بیانات خویش را در جهت اغنای برنامه ریزی بابت بهره مندی از فضای معنوی این سفر پرخیر و برکت را مطرح نمود.

از سایر مسائل مطرح شده در این جلسه نکاتی بود که درخصوص برنامه های تدارک دیده شده برای زائران امیرالمومنین (ع) بیان شد. این جلسه با ارائه گزارشی از عملکرد ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان توسط آقای همدانی خاتمه پذیرفت.

در ادامه و بلافاصله به منظور تعامل و بررسی هماهنگی های لازم و همچنین معارفه عوامل ستاد دانشگاهیان در نجف اشرف با عوامل ستاد شمسا ،نشستی در محل ستاد برگزار گردید. در این نشست صمیمی آقای مصلی نژاد؛ رئیس ستاد شمسا در نجف اشرف ضمن اظهار امیدواری ، آمادگی ستاد را برای هر گونه همکاری موثر در راستای رضایت دانشگاهیان اعلام نمود. همچنین آقای همدانی با معارفه صاحبی به عنوان نماینده ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در نجف اشرف، مدیران ثابت هتل های استقرار دانشگاهیان سوهانی و آرائی و نهایتا مسئول رسانه و خبرنگار قهرمانی ،در باب تعامل هر چه نزدیکتر بین مجموعه اظهار امیدواری کردند.

ارسال نظر