ورود نماینده ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان به نجف اشرف/نجف آماده پذیرایی از زائرین دانشگاهی

۱۳۹۷/۱۱/۰۱ ۱۰:۴۵:۰۷

همزمان با شهادت بانوی دو عالم فاطمه زهرا (سلام الله علیها)،رضا همدانی؛ نماینده مستقر ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در عتبات عالیات به همراه عوامل ستاد وارد نجف اشرف شدند.

به گزارش خبرنگار اعزامی لبیک از نجف اشرف،همزمان با شب شهادت بانوی دو عالم فاطمه زهرا (سلام الله علیها)،رضا همدانی؛ نماینده مستقر ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در عتبات عالیات به همراه عوامل ستاد در نجف اشرف اعم از مدیران ثابت هتل های پیش بینی شده برای عزیمت زائران امام مهربانی ها علی ابن ابیطالب(ع) و نمایندگان ستاد وارد نجف اشرف شدند.

در بدو ورود رضا همدانی به عنوان نماینده ستاد از هتل های دانشگاهیان که در فاصله بسیار کمی از یکدیگر واقع شده و محل اسکان زائران اعزامی دانشگاهی خواهد بود، بازدید نموده و بلافاصله جلسه مشترکی را با مدیران ثابت این هتل ها و سایر عوامل برگزار نمودند.

وی ضمن قدردانی از همکاری صمیمانه دست اندرکاران و مجموعه عوامل مرتبط با اعزام دانشگاهیان در دوره های گذشته به عتبات عالیات ،تاکید داشتند بایستی با بهره گیری از تمامی توان و ظرفیت ها ،تلاش مضاعف در سرلوحه کار ما باشد تا این رسالت خطیر و خدمت گزاری به زائران ائمه معصوم(علیهم السلام) با حسن خلق و درایت مجموعه عوامل به نحو شایسته و در حد شآن دانشگاهیان انجام پذیرد.

همدانی اظهار نمود که با بررسی سوابق و برنامه های دوره های گذشته و حال حاضر، شاهد رشد سطح خدمت رسانی بوده ایم .

در پایان تیم اعزامی با زیارت حرم مولی علی ابن ابیطالب (ع) که همراه با مدیحه سرائی آقای صاحبی؛نماینده ستاد در نجف اشرف، آماده پذیرایی از اولین گروه زائران اعزامی از دانشگاهیان در اولین روز بهمن ماه شدند.

ارسال نظر