اهدای بسته فرهنگی به زائرین عتبات دانشگاهیان/ همایش های استانی از هفته آینده آغاز می شود

۱۳۹۷/۱۰/۱۵ ۱۰:۳۰:۲۱

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: بسته فرهنگی، ویژه زائرین بیستمین دوره عتبات دانشگاهیان آماده و به زائرین کاروانهای دانشگاهی اهدا می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،حجت الاسلام والمسلمین فقیهی؛رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: بسته فرهنگی، ویژه زائرین بیستمین دوره عتبات دانشگاهیان آماده شده و بین کاروانهای دانشگاهی توزیع می شود.

حجت الاسلام والمسلمین فقیهی گفت:بسته های فرهنگی به زودی به دفاتر ستاد در سراسر کشور ارسال می شود و در زمان تحویل مدارک، همایش های استانی یا کلاس های کاروانی تقدیم زائرین گرامی خواهد شد.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:از محتوای این بسته آموزشی سوالاتی طراحی شده و مسابقه کتابخوانی آن نیز در سامانه جامع عتبات دانشگاهیان آغاز شده است.

وی ادامه داد:برنامه های فرهنگی متنوعی برای زائرین دانشگاهی در نظر گرفته ایم که اهدای این بسته، اولین برنامه فرهنگی پیش از سفر است.

حجت الاسلام والمسلمین فقیهی گفت:این بسته آموزشی شامل مجموعه هشت بهشت،به فرزندم،مفاتیح دانشجویی و دفترچه یادداشت است . به هر زائر دانشجو یک بسته تعلق قرار خواهد گرفت و در زوج های دانشجو، یک بسته و دو مفاتیح اهدا خواهد شد.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان تصریح کرد:در سراسر کشور همایش های استانی یا کلاس های آموزشی با حضور زائرین دانشگاهی برگزار خواهد شد که هدف از برگزاری آن، ذکر مسائل اجرایی، بایدها و نبایدهای سفر عتبات و لزوم بهره برداری بیشتر از این سفرمعنوی است.

وی افزود:از هفته آینده همایش های استانی قبل از سفرعتبات دانشگاهیان آغاز می شود که اولین همایش 23 دی ماه به میزبانی استان اصفهان و با حضور زائرین این استان برگزار خواهد گردید.