جلسه مشترک شورای عمره و عتبات دانشگاهیان اصفهان با مسئولین بعثه و رئیس سازمان حج و زیارت استان

۱۳۹۷/۱۰/۱۰ ۱۲:۳۷:۵۱

 حجت الاسلام و المسلمین جوادی؛ مسئول نهاد رهبری در دانشگاههای استان اصفهان و حجت الاسلام و المسلمین گرجی مسئول بعثه مقام معظم رهبری در سازمان حج و زیارت با آقای زاهدی ریاست سازمان حج و زیارت استان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان اصفهان،جلسه ای با حضور حجت الاسلام و المسلمین جوادی؛ مسئول نهاد رهبری در دانشگاههای استان - حجت الاسلام و المسلمین گرجی مسئول بعثه مقام معظم رهبری در سازمان حج و زیارت و آقای زاهدی؛ ریاست سازمان حج و زیارت استان در محل سازمان مورخ 10 دی ماه برگزار گردید.

در این نشست که به منظور تعامل و ارتباط هر چه بهتر و اکمل در جهت خدمت رسانی به زائرین دانشگاهی برگزار گردید،حجت الاسلام والمسلمین جوادی، مسئول شورای عمره و عتبات دانشگاهیان ضمن بیان گزارشی از عملکرد دوره قبلی این شورا و اعزام پیاده روی اربعین حسینی(ع)؛ اشاره ای به ثمرات و تعمیق معارف اهل البیت(علیهم السلام) در خصوص اعزام دانشجویان به عتبات مشرفه داشته؛ که داشتن این روحیه را مفید و از الزامات محیط دانشگاه انقلابی برشمرده اند.

وی در ادامه مشکلات و دغدغه های مورد لحاظ و برخی ناهماهنگی های ایجاد شده در دوره قبل را عنوان و ابراز امیدواری کردند در دوره آتی ،شاهد برگزاری اعزام های دانشگاهیان به نحو احسن و در شان این عزیزان باشیم.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین گرجی ضمن خوش آمد گویی، بر ایجاد بستر مناسب در جهت استفاده از روحانیون و مبلغین خوش ذوق و متبحر که توانایی پاسخگویی به شبهات و همسفر شدن با قشر دانشگاهی را دارا می باشند تاکید و اعلام آمادگی در تسهیل این امر داشتند.

آقای زاهدی؛ رئیس سازمان حج و زیارت استان نیز با تایید مشکلات ایجاد شده در چند ماه اخیر از جمله لغو برخی پروازها-عدم صدور روادید از سمت سفارت عراق و برخی مشکلات در محل اسکان زائرین،بر جدیت و تلاش مجموعه حج و زیارت استان جهت خدمت رسانی به قشر دانشگاهی تصریح و تاکید بر استمرار در ارتباط موثر فی ما بین نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها و این سازمان را داشتند.