زمان نهایی کردن ثبت نام زائرین اصلی و ذخیره تعیین شد

۱۳۹۷/۰۹/۲۱ ۱۰:۳۸:۴۸

محمد زارع؛معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان زمان و مکان تحویل مدارک و شرایط اعزام زائرین ذخیره عتبات دانشگاهیان را تشریح کرد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،محمد زارع؛ معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان پس از اعلام نتایج قرعه کشی عتبات دانشگاهیان گفت:ثبت نام بیستمین دوره عتبات دانشگاهیان از ششم لغایت هجدهم آذرماه در سایت لبیک انجام شد و در بازه زمانی سیزده روزه، بیش از 52 هزار نفر از دانشگاهیان کشور برای اعزام به عتبات عالیات ثبت نام کردند که قرعه کشی آن روز گذشته انجام و تعدادی به عنوان زائر اصلی یا ذخیره معرفی شدند.

زارع گفت: زائران اصلی و ذخیره باید ثبت نام خود را تا 27 آذر ماه در سایت لبیک نهایی کنند و مدارک را یک ماه قبل از اعزام تحویل دهند.

وی ادامه داد:پذیرفته شدگان اصلی و ذخیره باید در اولین فرصت نسبت به اخذ گذرنامه برای خود و همراهان اقدام کنند چون قطعیت اعزام منوط به ارائه گذرنامه معتبر می باشد.

زارع در خصوص نحوه اعزام زائرین ذخیره عتبات دانشگاهیان نیز گفت: در صورت انصراف زائرین اصلی، ذخیره ها را به عتبات اعزام خواهیم کرد و در صورتی که امکان اعزام در تاریخ هایی که خودشان انتخاب کرده اند نباشد، سعی می شود در تاریخ های دیگر اعزام شوند.

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: زائرین ذخیره بعد از نهایی کردن ثبت نام و تحویل مدارک می توانند مانند زائرین اصلی برای دریافت وام اقدام کنند و وام به این دسته از زائرین نیز تعلق می گیرد.

وی در خصوص دانشجویانی که از معافیت تحصیلی استفاده می کنند نیز گفت:دانشجویان پسر كه از معافيت تحصيلي استفاده مي‌نمايند، اعم از اینکه قبلا گذرنامه داشته یا نداشته اند؛ می بایست فرم تعهد نامه مجوز خروج (در دفترچه راهنما) را تکمیل نموده و در اسرع وقت در تهران به ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان و در مراكز استانها به آدرس نمايندگان عمره وعتبات دانشگاهيان در استان محل تحصيل خود تحويل دهند.

برای دریافت آدرس و شماره تماس دفاتر ستاد در استان های کشور کلیک کنید