تولیت خیمه گاه حسینی:
از نظم و انضباط زوار ایرانی تقدیر و تشکر می کنیم

۱۳۹۷/۰۹/۱۴ ۰۹:۲۸:۱۶

در دیدار مسئول بعثه مقام معظم رهبری و هیئت همراه با حاج فاضل؛تولیت خیمه گاه حسینی: بر وحدت و همدلی مردم ایران وعراق تاکید و آن را تنها راه مقابله با دشمنان اسلام عنوان شد ومراسم پیاده روی اربعین امسال را بسیار موفقیت آمیز خواندند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج ، حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی؛ مسئول بعثه مقام معظم رهبری در عراق در دیدار با حاج فاضل؛ تولیت خیمه گاه حسینی، با اشاره به مراسم با شکوه و بی نظیر پیاده روی اربعین در سال جاری، گفت: مدیریت عتبات عالیات در مراسم اربعین امسال ستودنی بود.

وی با اشاره به برخی ازمشکلات اقتصادی مردم ایران گفت: عشق ایرانیان همانند مردم عراق نسبت به اهل بیت (ع) هر سختی را آسان می کند و هر تلخی را شیرین می سازد به همین جهت علی رغم برخی از مشکلات اقتصادی، مراسم اربعین بسیار با شکوه برگزار شد و نقشه های آمریکا و صهیونیست ها و تکفیریها نقش بر آب گردید.

مسئول بعثه مقام معظم رهبری در عراق ضمن ابلاغ سلام نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، از همکاری و محبت های تولیت خیمه گاه حسینی تقدیر وتشکر کرد وافزود: حضور زوار ایرانی در حال افزایش است. امیدواریم همه عاشقان زیارت حضرت ابی عبدالله (ع) بتوانند به زودی به زیارت آن حضرت مشرف شوند.

در این دیدار حاج فاضل ، تولیت خیمه گاه حسینی، با اشاره به نقشه های دشمنان اسلام گفت: رهنمودهای مرجعیت دینی اعلای شیعه آیت الله سیستانی در عراق و امام خامنه ای در باشکوه برگزار شدن مراسم اربعین نقش تعیین کننده ای داشت و دشمنان را مایوس کرد.

وی افزود: ما مدرسه ای را جنب خیمه گاه خریداری کرده ایم که فضای خیمه گاه توسعه پیدا می کند و گنجایش بیشتری برای زایرین به وجود خواهد آمد.

تولیت خیمه گاه حسینی با اشاره به نظم وانضباط خوب ایرانیان گفت: از نظم وانضباط زوار ایرانی تقدیر وتشکر می کنیم و از شما به خاطر اجرای برنامه های خوبتان نیز سپاسگزاریم چون زمینه را برای اینکه ما هم در ثوابتان شریک باشیم، مهیا می کنید.

حاج فاضل در بخش دیگری از صحبت های خود اظهار داشت : ما و شما فرزندان امیرالمومنین(ع) هستیم و فرقی بین ما و شما نیست عرب و عجم برادرند و ملاک برتری به قول امیرالمومنین (ع)،تقوای الهی است.