اردوی زیارتی قم–جمکران ویژه کاروان های دانشجویی به مدیریت قاسمی برگزار شد

۱۳۹۷/۰۷/۲۹ ۱۱:۲۶:۵۲

اردوی پس از سفر عتبات دانشگاهیان با اعزام کاروان نور از تهران به مدیریت آقای قاسمی در تاریخ ۲۵/۰۷/۱۳۹۷ در شهر مقدس قم برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،اردوی پس از سفر عتبات دانشگاهیان با اعزام کاروان نور از تهران به مدیریت آقای قاسمی در تاریخ 25/07/1397 در شهر مقدس قم برگزار گردید.

زائرین این کاروان،در ابتدای حضور در شهر مقدس قم، به زیارت کریمه اهل بیت،حضرت فاطمه معصومه(س) مشرف شدند.سپس صبح روز پنج شنبه،در برنامه قم شناسی مصور با حضور حجت الاسلام و المسلمین نجفی روحانی شرکت کردند.در ادامه،زائرین دانشجو با همراهی حجت الاسلام والمسلمین هاشم بیگی؛روحانی کاروان،به بازدید از کتابخانه آیت الله مرعشی نجفی، موسسه پژوهشی- اسلامی کامپیوتر نور و موسسه حکمت متعلق به دانشگاه جامعه المصطفی رفتند.

عصر روز پنج شنبه زائرین دانشجو به زیارت بیت النور؛محل عبادت حضرت معصومه(س) و پس از آن به حرم مطهر مشرف شدند و نماز مغرب و عشاء و دعای کمیل را نیز در حرم مطهر قرائت نمودند.

اعضای این کاروان،صبح روز جمعه به قصد قرائت دعای روح بخش ندبه در مسجد مقدس جمکران حاضر شدند.تجدید عهد و میثاق با شهدا در کنار مرقد شهدای گمنام در دامنه کوه خضر نبی، دیگر ره آورد این سفر بود.سپس زائرین دانشجو به دیدار خانم فاطمه، مسلمان آلمانی ساکن قم رفتند و ایشان در خصوص نحوه مسلمان شدن و آمدن به ایران خاطراتی را بیان داشتند.در پایان این اردو هدایایی به رسم یاد بود به زائرین اهدا گردید.

ارسال نظر