آخرین کاروان عتبات دانشگاهیان کاظمین را به مقصد شهر سامراء ترک کرد

۱۳۹۷/۰۷/۲۵ ۱۲:۵۹:۳۴

نماینده ستاد در کاظمین گفت:روز گذشته کاروان دانشگاهیان استان تهران به مدیریت سید علی وحیدی پس از یک شب اقامت در شهر مقدس کاظمین،با بدرقه عوامل ستاد این شهر را به مقصد شهر سامراء ترک کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،امیرمحمدپارسا؛نماینده ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در شهر مقدس کاظمین به خبرنگار لبیک گفت: روز گذشته کاروان دانشگاهیان استان تهران به مدیریت سید علی وحیدی پس از یک شب اقامت در شهر مقدس کاظمین،با بدرقه عوامل ستاد این شهر را به مقصد شهر سامراءترک کردند.

وی افزود:زائرین این کاروان از فرودگاه بغداد وارد کشور عراق شده بودند و در ابتدای سفر به زیارت امامین جوادین(علیهماالسلام) رفتند و یک شب را در این شهر مقدس به زیارت و اعمال عبادی پرداختند.

پارسا گفت:این گروه،آخرین کاروان از دانشگاهیان در دوره نوزدهم بود که راهی شهر مقدس سامراء شد.زائرین دانشجو پس از زیارت امامین عسکرئین(علیهما السلام)،وارد کربلای معلی شد و مورد استقبال رضا همدانی؛نماینده ستاد در شهر عراق قرار گرفت.

وی ادامه داد:خرسندیم که با عنایات حضرت صاحب الزمان(عج)در این دوره میزبان زائرین دانشگاهی در شهر مقدس کاظمین هستیم و از نزدیک شاهد لحظات معنوی قشر جوان دانشگاهی کشور بودیم .