مراسم باشکوه دعای کمیل در خیمه گاه حسینی برگزار شد

۱۳۹۷/۰۷/۲۰ ۱۲:۱۶:۵۸

مراسم دعای روح بخش کمیل شب جمعه در خیمه گاه حسینی با حضور کاروان های دانشگاهی و سایر زائرین حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) برگزار گردید.


به گزارش خبرنگار اعزامی لبیک از کربلای معلی،مراسم دعای روح بخش کمیل شب جمعه در خیمه گاه حسینی با حضور کاروان های دانشگاهی و سایر زائرین حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) برگزار گردید.

مناجات و روضه در شب های ماه صفر رنگ و بوی خاصی دارد،بویژه اگر در کربلای معلی و به همراه خیل عظیمی از عاشقان آل الله (علیهم السلام) باشد.زیباترین مناجات ها را امام حسین (علیه السلام) با خدای خود در کربلا انجام داد و عاشقان حضرتش با دل های مملو از غمِ اسارت عمه سادات با خدای خویش نجوا کردند.

مداح که به فرازِ فَکیف اصبِرُعلی فراقک (چگونه فراقت را تحمل کنم؟) رسید،حال زائرینی که شبِ آخر از سفر خود را می گذراندند دیدنی بود،گویا اینبار مخاطب این جمله سیدالشهدا(علیه السلام) بود.

حتما شما هم شنیده اید که در تکایا و حسینیه ها هرشب جمعه مداحان می گویند،ان شاءالله یک شبِ جمعه در حرم امام حسین(ع) دعای کمیل را بخوانیم و گویا در یکی از همان شب ها بود که برات کربلایمان امضاء شد و در این شبِ جمعه به نیابت از همه کسانی که در حسینیه ها در فراق کربلای معلی اشک می ریزند،دعای کمیل را خواندیم.