ششمین دوره مسابقات چراغ راه هدایت؛ ویژه زائرین نوزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان برگزار می شود

۱۳۹۷/۰۷/۰۴ ۱۴:۰۷:۱۲

مجموعه مسابقات چراغ راه هدایت ویژه زائران دانشگاهی عتبات عالیات، در نوزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان همراه با جوایز ارزنده ای برگزار می گردد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان برای ششمین دوره متوالی،اقدام به برگزاری مجموعه مسابقات "چراغ راه هدایت " ویژه نوزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان نموده است.

مسابقه چراغ راه هدایت، در 5 فصل اصلی طراحی شده است که زائرین عتبات دانشگاهیان می توانند در مسابقات فرهنگی و هنری آن شرکت کنند.بخش های مختلف این مسابقه عبارتند از: شعر و داستان،سفرنامه نویسی(حداقل در 5 صفحه 4(A،دلنوشته و خاطره و عکاسی که با موضوع پذیرفته شدن در قرعه کشی و حضور در عتبات برگزار می شود.

مسابقه کتابخوانی "چراغ راه هدایت" به صورت اینترنتی از کتب "هشت بهشت"،"به فرزندم" و "مفاتیح دانشجویی(زیارت جامعه کبیره)" در سامانه جامع عتبات برگزار خواهد شد.

زائرین می توانند با ارسال عکس های خود که با دوربین حرفه ای و یا موبایل در قالب تصاویر از حرمین شریفین، عکس های دسته جمعی در اماکن زیارتی و سلفی در طول سفر گرفته شده، در این مسابقه شرکت نمایند.

مهلت ارسال آثار تا پایان آبان ماه سال 1397 می باشد و زائرین می توانند در تمامی بخش های مسابقه شرکت کنند و آثار خود را با ذکر مشخصات کامل و شماره تماس، به آدرس لبیک در پیام رسان های سروش،ایتا و به ایمیل atabat@labbayk.irو یا از طریق پست به آدرس تهران، میدان انقلاب، خیابان کارگر شمالی،بن بست امین، پلاک 4 برای ستاد ارسال نمایند.

گفتنی است؛برای برگزیدگان این مسابقه جوایز ویژه ای در نظر گرفته شده است و در هر بخش به ترتیب برای نفرات اول، کمک هزینه سفرهای زیارتی به مبالغ ده میلیون ریال،نفر دوم، هفت میلیون ریال و نفر سوم ،پنج میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر

نظرات کاربران :

  ح ی :

با سلام وقت بخیر زائر بیستم مرداد 1398 هستم. می توانیم همزمان در چند رشته هم در دلنوشته و هم در سفرنامه و داستانک شرکت نماییم؟ و اینکه زمان ارسال آثار آبان 98 است؟ درسته؟ یا این فراخوان قدیمی است؟ ممنونم پاسخ دهید.

  لبیک : سلام بله می توانید در چند بخش شرکت کنید /مهلت ارسال آثار هم تا آبان ماه است
  زائر :

سلام.من دلنوشته ام رو دربرنامه احلی من العسل هتل کربلا تحویل دادم.مسئول برگزاری فرمودند، میفرستیم تهران. زائر بیست مردادم. درمسابقه چراغ هدایت هم شرکت کردم ولی جوابی دریافت نکردم.

  لبیک : سلام با دفتر ستاد با شماره 02166950747 الی 53 تماس بگیرید
  زائر :

با سلام، شرکت در مسابقه برای ما که اسفند به عتبات مشرف شدیم امکان ندارد؟

  لبیک : سلام تا پایان اردیبهشت ماه فرصت دارید
  زائر :

باسلام، آخرین مهلت ارسال آثار تا پایان آبان می باشد یا این تاریخ تغییر کرده است؟!

  لبیک : باسلام تا پایان آبان ماه می توانید در این مسابقه شرکت کنید
  فاطمه کریمی :

ببخشید فیلم کوتاه هم میشه شرکت داده بشه زیر یک دقیقه

  لبیک : باسلام فیلم از قالب های شرکت در مسابقه نیست
  حيات سعيداوي :

سلام...فقط مختص زائرين مي باشد يا أفراد ديگه هم ميشه مثل بنده كه دير رسيدم براي ثبت نام ميتونم در اين مسابقه شركت كنم يا ن؟

  لبیک : باسلام مسابقه ویژه زائرین دوره نوزدهم است