پایان زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت کاروان های عتبات دانشگاهیان/نتایج به ترتیب کاروان ها پیامک خواهد شد

۱۳۹۷/۰۷/۰۳ ۱۰:۵۰:۲۲

قرعه کشی طرح تکمیل ظرفیت کاروان های عتبات دانشگاهیان برای اعزام در مهرماه اعلام و به برگزیدگان به ترتیب کاروان هاپیامک ارسال خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،قرعه کشی طرح تکمیل ظرفیت کاروان های عتبات دانشگاهیان برای اعزام در مهرماه اعلام و به برگزیدگان به ترتیب کاروان هاپیامک ارسال خواهد شد.

با توجه به تعداد زیاد ثبت نام کنندگان،قرعه کشی صورت گرفت و افرادیکه پیامک ستاد مبنی بر پذیرفته شدن در طرح تکمیل ظرفیت را دریافت نمایند، باید برای تحویل مدارک به رابطین استانی مراجعه کنند.

گفتنی است؛ تسهیلات 2 میلیون تومانی برای سفرهای زمینی و 3 میلیون تومانی برای سفرهای هوایی به زائرین تعلق قرار خواهد گرفت.

شایان ذکر است؛با توجه به استقبال بالای دانشگاهیان از این طرح، میان ثبت نام کنندگان قرعه کشی انجام شد و به پذیرفته شدگان به تدریج و بر اساس تاریخ اعزام، پیامک ارسال خواهد شد.

لازم به ذکر است؛با توجه به پایان اعزام دختران در دوره نوزدهم، در این بازه زمانی فقط پسران مجرد، اساتید و دانشجویان متأهل اعزام خواهند شد.نوزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از 24 مرداد ماه آغاز شده و تا اول آبان ماه 97 ادامه خواهد داشت.

برای دریافت شماره و آدرس دفاتر ستاد در سراسر کشور کلیک کنید