ویژه زائرین نوزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان؛
مسابقه کتابخوانی چراغ راه هدایت با کمک هزینه سفرهای زیارتی برگزار می شود

۱۳۹۷/۰۶/۲۵ ۱۰:۲۱:۵۸

مجموعه مسابقات چراغ راه هدایت ویژه زائران دانشگاهی در نوزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان همراه با جوایز ارزنده ای برگزار می گردد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک، مجموعه مسابقات چراغ راه هدایت ویژه زائران دانشگاهی عتبات عالیات در نوزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان همراه با جوایز ارزنده ای برگزار می گردد.

ششمین دوره مجموعه مسابقات "چراغ راه هدایت " ویژه نوزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان در 5 فصل اصلی حین و بعد از سفر طراحی شده است که زائرین عتبات دانشگاهیان می توانند در بخش های مختلف آن شرکت کنند.

بخش کتابخوانی این مسابقه، از کتب "هشت بهشت"،"به فرزندم" و "مفاتیح دانشجویی(زیارت جامعه کبیره)" طراحی شده است و به صورت اینترنتی در سامانه جامع عتبات برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش،زائرین دانشگاهی که در این دوره به عتبات عالیات اعزام می شوند می توانند با مراجعه به پروفایل خود در سایت لبیک در مسابقه کتابخوانی چراغ راه هدایت شرکت کنند.مهلت شرکت در این مسابقه تا پایان آبان ماه 1397 می باشد و برای پاسخ دادن به سوالات لازم است به سامانه جامع عتبات دانشگاهیان وارد شده و منوی مسابقات را کلیک کنید.

گفتنی است؛برای برگزیدگان این مسابقه جوایز ویژه ای در نظر گرفته شده است و در هر بخش به ترتیب برای نفرات اول، کمک هزینه سفرهای زیارتی به مبالغ ده میلیون ریال،نفر دوم، هفت میلیون ریال و نفر سوم ،پنج میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

برای ورود به سامانه جامع عتبات دانشگاهیان کلیک کنید


ارسال نظر