آموزش مجازی به زائران نوزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان آغاز شد/با کمک هزینه سفرهای زیارتی

۱۳۹۷/۰۵/۱۸ ۱۱:۵۱:۰۹

آموزش مجازی به زائرین عتبات دانشگاهیان بعد از ثبت نام نهایی زائرین اصلی و ذخیره در سامانه آموزش مجازی آغاز شد و تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،برای سومین دوره متوالی،آموزش مجازی به زائران عتبات دانشگاهیان در سامانه آموزش مجازی برنامه ریزی و آغاز شده است.

سامانه آموزش مجازی زائران عتبات دانشگاهیان، در راستای آموزش به زائران عتبات دانشگاهی راه‌اندازی و در سامانهhttp://samane.labbayk.ir/در دسترس زائران نوزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان قرار دارد.

دو درس «گفتاری پیرامون عاشورا و آداب و احکام زیارت» مربوط به زائران عتبات عالیات از جمله بخش‌های در نظر گرفته شده برای زائرین است که باید به سوالات هر بخش جداگانه پاسخ دهند.

سامانه آموزش مجازی زائران عتبات دانشگاهیان تا پایان شهریور ماه در دسترس زائرین نوزدهمین دوره عتبات است و از بین زائرانی که با موفقیت دوره آموزش مجازی را تا پایان این دوره بگذرانند به قید قرعه کمک هزینه سفرهای زیارتی و هدایای فرهنگی تعلق خواهد گرفت.

زائرانی که موفق به دریافت گواهی نامه نهایی شدند،پی دی اف آن را با ذکر مشخصات و شماره تماس به آدرسamoozesh@labbayk.ir ارسال کنند تا در قرعه کشی دریافت کمک هزینه این دوره شرکت داده شوند.

گفتنی است؛زائرین اصلی و ذخیره پس از نهایی کردن ثبت نام در سایت لبیک، با مراجعه به پروفایل خود در سامانه جامع عتبات و ورود به سامانه آموزش مجازی می توانند در این دوره ها شرکت کنند.

برای وارد شدن به سامانه آموزش مجازی از اینجا وارد شوید

ارسال نظر

نظرات کاربران :

  سوسن كسائي :

باسلام من ثبت نامم رو قطعي كردم اما وارد سامانه آموزش مجازي نشده ام! بايد چكار كنم؟

  لبیک : باسلام با شماره 02166950747 الی 53 واحد آموزش تماس بگیرید