طرح همراه لبیک؛ ویژه پذیرفته نشدگان در قرعه کشی عتبات دانشگاهیان برگزار می شود

۱۳۹۷/۰۵/۱۶ ۱۲:۵۳:۵۸

با توجه به استقبال دانشگاهیان از ثبت نام نوزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان و به منظور ایجاد فرصتی دیگر برای جاماندگان زیارت کربلا، ستاد بنا دارد مسابقه ای را به این منظور در صفحه اینستاگرام لبیک برگزار نماید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک، با توجه به استقبال دانشگاهیان از ثبت نام نوزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان و به منظور ایجاد فرصتی دیگر برای جاماندگان زیارت کربلا، ستاد بنا دارد مسابقه ای را به این منظور در صفحه اینستاگرام لبیک برگزار نماید.

در این طرح،برندگان قرعه کشی عتبات عالیات و کسانی که در قرعه کشی انتخاب نشده اند، می توانند شرکت کنند.علاقمندان همراهی در این طرح، ابتدا باید 14 نفر را به صفحه لبیک در اینستاگرام دعوت کنند و همچنین یک پست با موضوع امام حسین(ع) و حرم در صفحه شخصی خود ارسال نموده و لبیک را در آن تگ کنند و در انتها نام و نام خانوادگی خود را به شماره پیامکی 30000425 ارسال کنند.

هدیه ویژه" طرح همراه لبیک" برای کسانی که در قرعه کشی انتخاب نشده اند، سهمیه عتبات عالیات و زائرین دانشگاهی که به عنوان زائر اصلی یا ذخیره انتخاب شده اند نیز هدایای فرهنگی خواهد بود.

امید است شرکت کنندگان در این طرح که به منظور ترویج فرهنگ زیارت در بین دانشگاهیان کشور انجام می شود با مجموعه ستاد همراه شوند و از برکات معنوی آن نیز بهره مند گردند.

گفتنی است؛ این طرح از امروز 16 مرداد ماه آغاز می شود و تا 1 شهریورماه ادامه خواهد داشت و سپس برندگان آن از سایت و صفحه اینستاگرام لبیک معرفی خواهند شد.