حجت الاسلام والمسلمین فقیهی گفت:
نتایج قرعه کشی عتبات دانشگاهیان امروز اعلام می‌شود/۵۲ هزار دانشگاهی متقاضی تشرف به عتبات شدند

۱۳۹۷/۰۵/۱۵ ۱۰:۱۴:۲۴

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: قرعه کشی متقاضیان نوزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان امروز انجام و نتایج آن در سامانه عتبات اعلام می‌شود.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک؛حجت الاسلام والمسلمین فقیهی؛رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اعلام اینکه نتایج قرعه کشی عتبات دانشگاهیان ظهر امروز اعلام می شود،گفت: 52 هزار نفر از دانشگاهیان کشور در نوزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان برای سفر به عتبات ثبت نام کرده اند که از این تعداد، هشت هزار نفر بعد از قرعه کشی اعزام خواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمین فقیهی گفت: ثبت نام در دوره نوزدهم عتبات دانشگاهیان با تاخیر شروع شد، با اینکه قرار بود ثبت نام این دوره در تیرماه و در زمان حضور دانشجویان در دانشگاه ها صورت گیرد، ولی با حدود یک ماه تاخیر در مردادماه در زمان تعطیلی دانشگاه ها انجام شد و اطلاع رسانی ثبت نام از طریق فضای مجازی،رسانه ها و صدا و سیما انجام شد.

وی ادامه داد: ثبت نام‌ها دوره نوزدهم از روز 7 مرداد ماه به مدت یک هفته تا ساعت 24 شب گذشته14 مرداد ماه سال جاری در سایت لبیک انجام شد که در مجموع 51 هزار و 866 نفر در دوره نوزدهم ثبت نام کرده اند که قرار است هشت هزار نفر به قید قرعه به این سفر معنوی اعزام شوند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در ادامه درباره قرعه کشی این دوره گفت: قرعه کشی این دوره امروز آغاز و پس از انجام فرآیند های لازم نتایج اعلام می شود.

حجت الاسلام والمسلمین فقیهی افزود: قرعه کشی متقاضیان نوزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان به صورت اینترنتی انجام شده و متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت و با استفاده از کد ملی و شماره شناسنامه خود از نتایج قرعه کشی مطلع شوند.

وی اضافه کرد: دانشجویانی که به عنوان زائر اصلی و یا ذخیره امروز اعلام خواهند شد، باید برای نهایی کردن ثبت نام به سامانه عتبات دانشگاهیان در سایت لبیک مراجعه کنند.

حجت الاسلام والمسلمین فقیهی با بیان اینکه در نوزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان هشت هزار دانشجو به عتبات اعزام می شوند، تصریح کرد: بدیهی است نهایی نشدن ثبت نام تا تاریخی که اعلام می شود، به معنای انصراف است و زائران ذخیره جایگزین می شوند.

وی یادآوری کرد: در این دوره 186 کاروان با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به عتبات اعزام می‌شوند که از این میان 116 کاروان به صورت هوایی و 70 کاروان به صورت زمینی اعزام می‌شوند.