سفير فرانسه به زيارت حرم مطهر علوى آمد

۱۳۹۷/۰۵/۰۲ ۱۰:۱۳:۵۸

سفير كشور فرانسه در بغداد به همراه مدیر امور خاورمیانه در وزارت خارجه این کشور طى زيارت بارگاه مطهر علوی از بخش های تاریخی عمارت حرم مطهر بازدید کرد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک به نقل از آستان مقدس علوی، "برونو اوبیر" سفیر کشور فرانسه در بغداد به همراه مسئول امور خاورمیانه در وزارت خارجه این کشور به زیارت بارگاه مطهر علوی مشرف شدند و به همراه شماری از خادمان بخش روابط عمومی آستان علوی از بخشهای تاریخی عمارت حرم بازدید کردند.

جیروم بونافون رئیس اداره خاورمیانه در وزارت خارجه فرانسه طی مصاحبه ای با واحد اطلاع رسانی آستان گفت: برای اولین بار است که به شهر نجف می آیم. وقتی به بغداد آمدم آقای سفیر به من پیشنهاد کرد که از شهر نجف دیدن کنم و به حرم امام علی (ع) بیایم.

بونافون افزود: در شهر نجف به گرمی از ما استقبال شد و با افراد میهمان نواز وخونگرمی دیدار کردیم. تمامی افراد و از هر جای دنیا که به این مکان مقدس می آیند شاهد این میهمان نوازی هستند. من به عنوان یک شهروند فرانسوی بر این روحیه مدارا و بردباری موجود در میان این مردم درود می فرستم و با وجود این روحیه در میان مردم اینجا احساس راحتی و آرامش پیدا می کنم.

ارسال نظر