زائرین دانشگاهی از حسین(ع) می گویند/ببینید

۱۳۹۷/۰۴/۰۳ ۱۵:۱۱:۱۳

از جمله فعالیت های فرهنگی هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان که به همت بخش رسانه در محل استقرار دانشگاهیان در کربلای معلی انجام شد،طرح از "از حسین می گویم"بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،از جمله فعالیت های فرهنگی هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان که به همت بخش رسانه در محل استقرار دانشگاهیان در کربلای معلی انجام شد،طرح از "از حسین می گویم"بود.

بنا بر این گزارش، بخشی از سالن انتظار هتل دانشگاهیان در کربلای معلی جهت اجرای این طرح و ضبط تصاویر ماندگار دانشجویان به این امر اختصاص و از آغازین روزهای این دوره شروع به کار کرد.

این پایگاه در هتل جابر؛ محل استقرار دانشجویان در کربلای معلی برپاشد و اقدام به جمع آوری خاطرات ،دلنوشته ها ، سفرنامه‌ها ،گزارش سفر و... دانشجویان وارد شده به شهر کربلا نمود و زائرینی که تمایل به بیان تجربه های معنوی خود بودند در این پایگاه حاضر شده و دلگویه های خود را از ثبت نام تا اعزام به عتبات عالیات بیان کردند.

ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان همواره به دنبال ثبت لحظه های ماندگار معنوی زائرین دانشگاهی از قبل از سفر تا پایان حضور زائرین در اعتاب مقدسه بوده است تا دیگر جوانان دانشگاهی کشور را در این تجربه معنوی سهیم نموده و در راستای تبلیغ و ترویج فرهنگی دینی– مذهبی در بین قشر جوان دانشگاهی فعالیت موثر داشته باشد.

تصاویری که در این طرح تهیه شد، تدوین شده است و در سایت لبیک و شبکه های مجازی این مجموعه به تدریج منتشر می گردد.

در ادامه قسمت اول از مجموعه"از حسین می گویم"را مشاهده می فرمائید.