مهلت شرکت در مسابقه چراغ راه هدایت،۳۱ خرداد ماه به پایان می رسد

۱۳۹۷/۰۳/۲۸ ۱۱:۵۳:۳۵

مهلت شرکت در مجموعه مسابقات چراغ راه هدایت ویژه زائران دانشگاهی عتبات عالیات در هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان ۳۱ خرداد ماه به اتمام می‌رسد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،مجموعه مسابقات چراغ راه هدایت ویژه زائران دانشگاهی عتبات عالیات در هجدهمین دوره که از بهمن ماه سال گذشته آغاز شده، 31 خرداد ماه به پایان می رسد.

علاقمندان به شرکت در این مسابقه تا پایان این ماه فرصت دارند با ارسال خاطرات و عکس‌های خود در این مسابقه شرکت کرده و از جوایز ارزنده آن بهره‌مند شوند.همچنین بخش مسابقه کتابخوانی از کتب "هشت بهشت"،"به فرزندم" و "مفاتیح دانشجویی(زیارت جامعه کبیره)" طراحی شده است و به صورت اینترنتی در سامانه جامع عتبات در حال برگزاری است.

زائرین هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان می توانند در تمامی بخش های مسابقه شرکت کنند و آثار خود را به شماره 093500025425 در شبکه های اجتماعی(سروش،ایتا،آی گپ)،ایمیل atabat@labbayk.irو یا از طریق پست به آدرس تهران، میدان انقلاب، خیابان کارگر شمالی،بن بست امین، پلاک 4 برای ستاد ارسال نمایند.

بر این اساس،کمک هزینه سفرهای زیارتی 1 میلیون تومانی،700 هزار تومانی و 500 هزار تومانی ، جوایزی است که به ترتیب برای نفرات اول تا سوم در نظر گرفته شده و هدایای فرهنگی برای سایر برندگان که به قید قرعه انتخاب خواهند شد، پیش بینی شده است.


ارسال نظر

نظرات کاربران :

  یاس :

سلام وقت بخیر. من برای شرکت در مسابقه راه هدایت ثبت نام کردم تو سایت ولی هر بار که وارد قسمت مسابقات میشم, و روی گزینه ى شرکت در مسابقه میزنم, دوباره همون صفحه ى قبلی برام باز میشه و نمیتونم در مسابقه شرکت کنم.

  لبیک : باسلام با شماره 02166950747 الی 53 تماس حاصل نمائید
  فرشته :

سلام منم نمیتونم تو مسابقه چراغ راه هدایت شرکت کنم. دوباره هم وارد سامانه شدم ولی واسم نیومد چیکار کنم؟ من تقریبا در تو بیشتر مسابقه ها شرکت کردم ولی این نمیشه. تا 31 ام هم مهلت داریم.

  لبیک : باسلام با شماره 02166950747 الی 53 آقای شاهرودی تماس بگیرید
  میترا طاهری :

سلام چرا میخوام ثبت نام کنم مسابقه ی چراغ راه هدایت رو میگه امکان شرکت تموم شده خودتون نوشتید تا 31 مهلت هست

  لبیک : باسلام مشکلی ندارد یک بار دیگر وارد سامانه شده و در مسابقه شرکت کنید