ویژه زائرین هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان؛
۳۱ خرداد ماه/ آخرین مهلت شرکت در مسابقه چراغ راه هدایت

۱۳۹۷/۰۲/۰۵ ۱۰:۵۴:۲۲

مجموعه مسابقات چراغ راه هدایت ویژه زائران دانشگاهی عتبات عالیات در هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از بهمن ماه سال گذشته آغاز شده و تا پایان خرداد ماه ۹۷ ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،مجموعه مسابقات چراغ راه هدایت ویژه زائران دانشگاهی عتبات عالیات در هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از بهمن ماه سال گذشته آغاز شده و تا پایان خرداد ماه 97 ادامه خواهد داشت.

مسابقه چراغ راه هدایت با هدف ثبت لحظات معنوی زائرین عتبات دانشگاهیان از زمان ثبت نام تا پذیرفته شدن در قرعه کشی؛ اعزام و حضور در اعتاب مقدسه طراحی شده است و زائرین علاقمند این دوره، با ارسال خاطرات و عکس‌های خود این امکان را دارند تا در این مسابقه شرکت کرده و از جوایز ارزنده آن بهره‌مند شوند.

بخش های مختلف این مسابقه عبارتند از: شعر و داستان،سفرنامه نویسی(حداقل در 5 صفحه 4(A،دلنوشته و خاطره و عکاسی که با موضوع پذیرفته شدن در قرعه کشی و حضور در عتبات برگزار می شود.

بخش اول مسابقه کتابخوانی حین سفر و از کتب موجود در لابی هتل ها برگزار می شود و زائرین می توانند پاسخ سوال ها را به شبکه های اجتماعی ستاد ارسال کنند.بخش دوم مسابقه کتابخوانی "چراغ راه هدایت" نیز به صورت اینترنتی از کتب "هشت بهشت"،"به فرزندم" و "مفاتیح دانشجویی(زیارت جامعه کبیره)" در سامانه جامع عتبات در حال برگزاری است.

در بخش عکاسی،زائرین می توانند با ارسال عکس های خود که با دوربین حرفه ای و یا موبایل در قالب تصاویر از حرمین شریفین، عکس های دسته جمعی در اماکن زیارتی و سلفی در طول سفر گرفته شده، در این مسابقه شرکت نمایند.

زائرین هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان می توانند در تمامی بخش های مسابقه شرکت کنند و آثار خود را به به شماره 093500025425 در شبکه های اجتماعی(سروش،ایتا،آی گپ)،ایمیل atabat@labbayk.irو یا از طریق پست به آدرس تهران، میدان انقلاب، خیابان کارگر شمالی،بن بست امین، پلاک 4 برای ستاد ارسال نمایند.

گفتنی است؛مهلت شرکت در این مسابقات که از اول بهمن ماه آغاز شده است، 31 خرداد ماه، به اتمام می‌رسد.

بر این اساس،کمک هزینه سفرهای زیارتی 1 میلیون تومانی،700 هزار تومانی و 500 هزار تومانی ، جوایزی است که به ترتیب برای نفرات اول تا سوم در نظر گرفته شده و هدایای فرهنگی برای سایر برندگان که به قید قرعه انتخاب خواهند شد، پیش بینی شده است.