برگزاری اعیاد خجسته شعبانیه در نجف اشرف/تصاویر

۱۳۹۷/۰۱/۳۱ ۱۱:۴۱:۴۰

همزمان با خجسته ایام ولادت سرداران کربلا،حضرت سیدالشهدا(ع)،حضرت عباس(ع) و حضرت سجاد(ع)شهر نجف حال و هواي ديگري دارد و شيفتگان و ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت با چراغاني و آذين بندي خيابان‌ها و معابر و بر پايي جشن و سرور، اين ایام فرخنده را جشن گرفته اند.

‎به گزارش خبرنگار اعزامی لبیک از نجف اشرف،همزمان با خجسته ایام ولادت سرداران کربلا،حضرت سیدالشهدا(ع)،حضرت عباس(ع) و حضرت سجاد(ع)شهر نجف حال و هواي ديگري دارد و شيفتگان و ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت با چراغاني و آذين بندي خيابان‌ها و معابر و بر پايي جشن و سرور، اين ایام فرخنده را جشن گرفته اند.

‎نجف اشرف در شب ميلاد سرور شهيدان عالم، حضرت اباعبدالله الحسين (ع) غرق در نور و سرور است.‎بارگاه ملكوتي و نوراني مولا علي (ع)مامن انسان‌هاي دلداده و شيفته اهل بيت عصمت و طهارت(ع) بويژه اباعبدالله الحسين (ع) شده است و مردم متدين با پخش نقل و شيريني اين ميلاد خجسته را به يكديگر تبريك مي گويند.

‎همزمان با شب سوم شعبان، هيئت ها و كاروان هايي از نقاط مختلف جهان و ایران در نجف به جشن و سرور ميلاد خجسته حضرت امام حسين(ع) پرداختند.‎همچنين خيل شيفتگان خاندان عصمت و طهارت (ع) با حضور در حرم مطهر اميرالمومنين علي (ع) ، ارادت خالصانه خود را به مولايشان نشان دادند و این میلاد خجسته را محضر مولای متقیان تبریک و تهنیت عرض نمودند.

ارسال نظر