مدیر کاروان امام هادی (ع) تهران:
برنامه های کاروانی متنوعی برای زائرین دانشگاهی تدارک دیده ایم

۱۳۹۷/۰۱/۲۹ ۱۰:۱۶:۴۴

صداقتی؛ مدیر کاروان امام هادی (ع) تهران گفت: در طول سفر فعالیت های فرهنگی زیادی با همکاری روحانی محترم کاروان انجام می دهیم که بعضی از این امور در طی مسیر و در جلسات کاروانی در نجف اشرف و کربلای معلی شکل می گیرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی لبیک از نجف اشرف،کاروان های دانشگاهی که به عتبات عالیات اعزام می شوند، علاوه بر برنامه هایی که توسط ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان برای آنها برنامه ریزی و اجرا می شود،برنامه های کاروانی نیز دارند که توسط روحانی و مدیر کاروان در طول سفر برگزار می شود.

صداقتی؛ مدیر کاروان امام هادی (ع) تهران در مورد برنامه های انجام شده در کاروانشان گفت: در طول سفر فعالیت های فرهنگی زیادی با همکاری روحانی محترم کاروان انجام می دهیم که بعضی از این امور در طی مسیر و در جلسات کاروانی در نجف اشرف و کربلای معلی شکل می گیرد.برنامه ذکر صلوات، ختم قرآن کریم و حتی قرعه کشی سفر سه روزه به مشهد مقدس را داریم.برای تشویق زائرین به رعایت نظم در طول سفر، به زائرانی که زودتر در برنامه های دسته جمعی کاروان حاضر شوند جوایزی را اهدا می کنیم تا زائران دیگر نیز به رعایت نظم در طول سفر تشویق شوند.

صداقتی گفت: در روز اول حضورمان در نجف اشرف تعدادی برگه که حاوی احادیث معصومین(علیهم السلام) هست را تهیه و در اختیار زائرین دانشجو قرار داده ایم که در طول سفر آن را مطالعه کنند.همچنین ما برنامه هایی را هم به مناسبت اعیاد شعبانیه در کربلا داریم که آنجا به زائرین کاروان اعلام و به نفرات برتر جوایزی را اهدا خواهیم کرد .

مدیر کاروان دانشجویی امام هادی(ع) تهران ادامه داد:از آنجایی که زوج های دانشجو فرزندان خردسال خود را نیز در این سفر به همراه دارند ،برای اینکه خاطره ای خوش از زیارت عتبات، برای آنها رقم بزنیم هدایایی نیز برای کودکان تهیه کرده ایم که در یکی از برنامه های کاروانی تقدیم آنها می شود.

ارسال نظر