با حضور مسئول بعثه مقام معظم رهبری در نجف صورت گرفت؛
بازدید دانشجویان از بیت امام خمینی(ره)در نجف اشرف

۱۳۹۷/۰۱/۲۶ ۱۴:۵۱:۵۶

کاروان های دانشگاهی از استان های تهران و البرز در سالروز مبعث پیامبر مکرم اسلام، حضرت محمد مصطفی (ص)از بیت امام خمینی(ره)در نجف اشرف دیدار کردند .

به گزارش خبرنگار اعزامی لبیک از نجف اشرف،کاروان های دانشگاهی از استان های تهران و البرز در سالروز مبعث پیامبر مکرم اسلام، حضرت محمد مصطفی (ص)از بیت امام خمینی(ره)در نجف اشرف دیدار کردند .

همزمان با این عید سعید،حجت الاسلام والمسلمین علم الهدی؛ مسئول بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف، در جمع دانشجویان حاضر شد و ضمن بیان اهمیت و درک این روز بزرگ گفت:برادران و خواهران دانشجو توجه کنید تا ارزش سفر را بیشتر درک کنید،امروز، مبعث رسول خداست و به زیارت امیرالمومنین علی (ع)سفارش شده است ،خداوند می خواهد به ما راه را نشان دهد و اینکه برای رسیدن به اوج دینداری بایست از درب علم امیرالمومنین(ع) وارد شد.

وی افزود:شما دانشگاهیان در صراط علم هستید. پیغمبر(ص) فرمودند کسی که می خواهد از علم من بهره گیرد باید سراغ امیرالمومنین علی (ع) برود و این کد حساسی است که شما یافته اید و روز مبعث اینجا هستید.

مسئول بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف در ادامه به اعمال سفارش شده دراین روز اشاره و به اهمیت دعا و غنیمت شمردن این روز بزرگ تاکید نمود.

حجت الاسلام والمسلمین علم الهدی در پایان به کودکانی که همراه والدین دانشگاهی خود به زیارت آمده بودند، جوایزی اهدا کرد.