با حضور مسئول بعثه مقام معظم رهبری در نجف صورت گرفت؛
بازدید دانشجویان از بیت امام خمینی(ره)در نجف اشرف

۱۳۹۷/۰۱/۲۶ ۱۴:۵۱:۵۶

کاروان های دانشگاهی از استان های تهران و البرز در سالروز مبعث پیامبر مکرم اسلام، حضرت محمد مصطفی (ص)از بیت امام خمینی(ره)در نجف اشرف دیدار کردند .

به گزارش خبرنگار اعزامی لبیک از نجف اشرف،کاروان های دانشگاهی از استان های تهران و البرز در سالروز مبعث پیامبر مکرم اسلام، حضرت محمد مصطفی (ص)از بیت امام خمینی(ره)در نجف اشرف دیدار کردند .

همزمان با این عید سعید،حجت الاسلام والمسلمین علم الهدی؛ مسئول بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف، در جمع دانشجویان حاضر شد و ضمن بیان اهمیت و درک این روز بزرگ گفت:برادران و خواهران دانشجو توجه کنید تا ارزش سفر را بیشتر درک کنید،امروز، مبعث رسول خداست و به زیارت امیرالمومنین علی (ع)سفارش شده است ،خداوند می خواهد به ما راه را نشان دهد و اینکه برای رسیدن به اوج دینداری بایست از درب علم امیرالمومنین(ع) وارد شد.

وی افزود:شما دانشگاهیان در صراط علم هستید. پیغمبر(ص) فرمودند کسی که می خواهد از علم من بهره گیرد باید سراغ امیرالمومنین علی (ع) برود و این کد حساسی است که شما یافته اید و روز مبعث اینجا هستید.

مسئول بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف در ادامه به اعمال سفارش شده دراین روز اشاره و به اهمیت دعا و غنیمت شمردن این روز بزرگ تاکید نمود.

حجت الاسلام والمسلمین علم الهدی در پایان به کودکانی که همراه والدین دانشگاهی خود به زیارت آمده بودند، جوایزی اهدا کرد.

ارسال نظر

نظرات کاربران :

  ف ب :

با سلام چرا کانال تو سروش ندارید . عکسایی که هفته گذشته از ما تونجف گرفتن . تو سایت نیست ب ما گفتن تو سایت می زنند

  لبیک : باسلام کانال کربلایی ها در سروش هم هست .عکس های کاروانی هم به تدریج در آن بارگذاری می شود