اولین اردوی پس از سفر زائرین عتبات دانشگاهیان در سال ۱۳۹۷ برگزار شد

۱۳۹۷/۰۱/۲۶ ۱۳:۳۹:۰۳

اولین اردوی پس از سفر عتبات دانشگاهیان در سال ۹۷، با حضور ۲ کاروان از استان البرز به مدیریت آقایان حق پرست و محتشمی و روحانیت کاروان؛ حجت الاسلام والمسلمین سید یحیی مرتضوی و حجت الاسلام والمسلمین خیرالله صالحی درشهر مقدس قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک، اردوی پس از سفر عتبات دانشگاهیان با حضور 2 کاروان از استان البرز به مدیریت آقایان حق پرست و محتشمی و روحانیت کاروان؛ حجت الاسلام والمسلمین سید یحیی مرتضوی و حجت الاسلام والمسلمین خیرالله صالحی درشهر مقدس قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، زائرین دانشجو در مدت حضور خود در استان قم علاوه بر زیارت بارگاه مقدس حضرت معصومه (سلام الله علیها) و مسجد مقدس جمکران از بیت حضرت امام خمینی(ره) در شهر قم ، گلزار شهدا ، بیت النور(محل اقامت حضرت معصومه (س)در شهر قم ) امامزاده موسی مبرقع ( فرزند بلافصل امام جواد (ع) ) و کوه خضر نبی بازدید و در کلاس های آموزشی و دیدار با آیت الله جوادی آملی شرکت کردند.

این برنامه هم اکنون با توجه به تعداد بالای کاروان های دانشجویی و تقاضای شرکت در این اردو، به تدریج در حال برگزاری می باشد. همچنین قابل ذکر است که این برنامه هر هفته به مدت 2 شبانه روز، از روز چهارشنبه تا جمعه برگزار و در پایان بسته ای فرهنگی به رسم یادبود به زائرین تقدیم می گردد.

از جمله اهداف مهم ستاد، تداوم ارتباط با زائران عتبات است که در راستای این سیاست، برنامه اردوی زیارتی قم و جمکران در لیست فعالیت های فرهنگی پس از سفر قرار گرفته است.

گفتنی است این برنامه ویژه کاروان های دانشگاهی می باشد و زائرینی که علاقه به شرکت در این اردوی زیارتی - فرهنگی - آموزشی دارند پس از هماهنگی با مدیر کاروان و نماینده ستاد در استان خود ، در لیست رزرو این برنامه قرار می گیرند.در ادامه تصاویری از این برنامه را مشاهده می نمائید.

ارسال نظر