جلسه آموزشی پیش از سفر کاروان ۲۳ فروردین آذربایجان شرقی برگزار شد

۱۳۹۷/۰۱/۲۲ ۱۵:۰۰:۱۹

به گزارش شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان آذربایجان شرقی، جلسه آموزشی قبل از سفر کاروان ۲۳ فروردین استان با حضور زائرین دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان آذربایجان شرقی، جلسه آموزشی قبل از سفر کاروان 23 فروردین استان با حضور زائرین دانشگاهی برگزار شد.

در این جلسه که روز سه شنبه 21 فروردین از ساعت۱4 در شبستان مسجد دانشگاه سراسری تبریز برگزار گردید؛ پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط یکی از حاضرین ، مهدی پروین زاده؛ مدیر ارتباطات و هماهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان و عضو شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان به بیان نکاتی درباره اهمیت و ارزش زیارت اباعبدلله الحسین(ع) و قبور ائمه اطهار(ع) و فضیلت آنها پرداخت و به پیشنهادات و انتقادات مطرح شده پاسخ دادند.

در ادامه جلسه سیدعلی حسینی به ذکر مصیبت اهل بیت(ع) پرداخته و پس از ایشان مدیرکاروان اقای حسن مرادی بصورت اختصاصی زائرین این کاروان را نسبت به نحوه و مسایل اجرایی پیش رو در طی این سفر توجیه کرده و توضیحات لازم را ارایه دادند .همچنین در طی این جلسه مدیر کاروان به سوالات زائرین پاسخ دادند. 

در پایان بسته های فرهنگی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان که شامل کتب و لوح فشرده راهنمای سفر به زائرین این کاروان اهدا گردید.