دیدار رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با مسئول بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف

۱۳۹۶/۱۲/۲۹ ۱۱:۱۳:۰۹

حجت الاسلام والمسلمین فقیهی؛ رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با حجت الاسلام والمسلمین علم الهدی؛ مسئول بعثه مقام معظم رهبری در نجف دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی لبیک از نجف اشرف، حجت الاسلام والمسلمین فقیهی؛ رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با حجت الاسلام والمسلمین علم الهدی؛ مسئول بعثه مقام معظم رهبری در نجف دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که در دفتر حجت الاسلام والمسلمین علم الهدی برگزار شد،مسئول بعثه مقام معظم رهبری در نجف گفت:دانشجویان از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و خداوند متعال در مجموع به جنابعالی این نعمت را داده است که وسیله وصل و تشرف این جمعیت به خداوند، جنابعالی باشید.

این حقیقتا برای شما تبریک است که خداوند شما را وسیله فراهم نمودن یک چنین مسیری برای قشر فرهیخته و مستعد که حضرت آقا فرمودند ((سرمایه نظام ما جوان ماست))و پیداست که منظورشان جوان اهل فهم و تحصیل و درک است.تبعا در اینجا منظور آن جوانی که به دنبال بزهکاری می رود نیست.

این نیروهای جوان، بحمدالله تحت ارشادات شما می آیند و با خداوند ارتباط برقرار می کنند و لذا این افتخار را ما صرفا کار نمی دانیم و یک نوع ادای وظیفه می دانیم ،پس خدا خیرتان دهد.

حجت الاسلام والمسلمین فقیهی هم یادآور نعمت بدست آمده شد و گفت:فرصت هایی در نظام جمهوری اسلامی ایران وجود دارد که الآن در اختیار ماست و الحمدلله الآن به لطف امام حسین(ع) مورد اکرام و احترام مردم هستیم و دیگر با این امکانات و فرصت ها حجت بر ما تمام است و باید از این نعمت ها استفاده کنیم و اگر از این فرصت ها استفاده نکنیم قطعا معذب می شویم.

ارسال نظر

نظرات کاربران :

  زینی وند :

سلام ببخشید خواستم بپرسم هزینه سفرزمینی دانشجویان به کربلا چقدرهست؟مااستان لرستان هستیم مبلغی که بهمون گفتن خیلی زیاد بیشترازهزینه اعزام ازتهران هست؟

  لبیک : باسلام هزینه اعزام بر اساس نرخ ارز شناور است