معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:
افزایش قیمت دلار؛علت گران شدن قیمت عتبات است

۱۳۹۶/۱۱/۲۹ ۰۹:۵۰:۱۹

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:افزایش نرخ ارز در روزهای اخیر، علت گران شدن هزینه اعزام به عتبات است و قیمت گذاری ها بر اساس نوسانات قیمت ارز متغیر خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،محمد زارع؛معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:افزایش نرخ ارز در روزهای اخیر، علت گران شدن هزینه اعزام به عتبات است و قیمت گذاری ها بر اساس نوسانات قیمت ارز متغیر خواهد بود.

زارع گفت:قیمت دلار طی روزهای اخیر افزایش داشته است و چون هزینه های جاری در کشور عراق با دلار انجام می شود،این افزایش بر قیمت عتبات هم تاثیر گذاشته است.

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اشاره به این مهم که زائران دانشگاهی، هزینه سفر خود را با ورود به درگاه پرداخت هزینه سفر سازمان حج و زیارت به حساب شرکت شمسا واریز می کنند افزود: نرخ نهایی سفر به عتبات توسط سازمان حج و زیارت و شرکت شمسا تعیین و به ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ابلاغ می شود و ستاد هیچ نقشی در نرخ گذاری عتبات ندارد.

وی ادامه داد:زائران دانشگاهی که هزینه عتبات را قبلا پرداخت کرده باشند، برای سفر به عتبات هزینه جدیدی واریز نخواهند کرد.

زارع تاکید کرد:با توجه به اینکه قیمت بلیط رفت و برگشت در ایام تعطیلات نوروزی گران است و بر اساس تصمیم سازمان حج و زیارت، هزینه اعزام زائران به عتبات در این ایام افزایش خواهد یافت.

ارسال نظر

نظرات کاربران :

  احمدی :

سلام من اعزام هوایی اردیبهشت هستم. میشه حدود قیمت های جدید رو بگید که بدونیم از پس پرداختش بر میایم یا نه؟

  لبیک : باسلام قیمت نهایی عتبات مشخص نیست چون بر اساس نوسان قیمت ارز تغییر می کند