حضور پر شور دانشگاهیان در برنامه اولین سلام به سیدالشهدا(ع)/تصاویر

۱۳۹۶/۱۱/۲۵ ۰۹:۳۱:۲۶

برنامه اولین سلام دانشجویان کاروان های اصفهان، تهران ،خراسان رضوی و فارس روز گذشته با حضور پر شور زائرین دانشگاهی در مقابل باب القبله حرم امام حسین (ع)برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی لبیک از کربلای معلی،برنامه اولین سلام دانشجویان کاروان های اصفهان، تهران ،خراسان رضوی و فارس روز گذشته با حضور پر شور زائرین دانشگاهی در مقابل باب القبله حرم امام حسین (ع)برگزار شد.

بنابر این گزارش،دانشگاهیانی که به کربلای معلی وارد می شوند، مورد استقبال نماینده ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان و مدیر ثابت قرار گرفته و پس از استقرار در هتل،آماده اولین برنامه دسته جمعی کاروان های دانشگاهی ،یعنی اولین سلام در مقابل حرم مطهر سیدالشهدا(ع) می شوند.

در ابتدای این حرکت دسته جمعی، زائرین دانشگاهی با حضور در مقابل باب القبله حرم مطهر سیدالشهدا(ع)،اذن تشرف به حرم را با همراهی مداح ثابت ستاد قرائت می کنند و سپس به زیارت ایشان شرفیاب می شوند.

گفتنی است؛ این برنامه توسط گروه رسانه ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان تصویر برداری می شود و در روز پایانی حضور زائرین در کربلا، به همراه تصاویر دیگری از برنامه های سفرشان تحویل دانشجویان خواهد شد.