آیت ا... اشکوری در جمع مسئولین عتبات در نجف:
قدر خدمت به زائرین عتبات را بدانید و شکرگزار این نعمت باشید

۱۳۹۶/۱۱/۲۴ ۱۵:۲۹:۴۹

آیت ا... اشکوری؛ همسنگر سال های دیرین امام راحل (ره)در مراسم گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در نجف خطاب به مدیران و خادمین عتبات گفت:شما مستقیماً به ولایت و ولی خدا در حال خدمت هستید و این که در نجف به چنین افتخاری دست پیدا کرده اید ، نعمتی است که نمی توان با مقیاسی آن را سنجید و باید قدر این عبادت و خدمت را بدانید .

به گزارش خبرنگار اعزامی لبیک از نجف ، در شب بیست و دوم بهمن ماه و با حضور جمعی از مدیران ستادی و کنسولی حاضر در نجف اشرف ، مراسمی در محل دفتر مقام معظم رهبری در نجف اشرف برگزار گردید .

در این مراسم که با دعوت و حضور نماینده مقام معظم رهبری در نجف اشرف ، حجت الاسلام والمسلمین حسینی برگزار شده بود ، آیت ا... اشکوری ، همسنگر سال های دیرین امام راحل ( ره ) و مقام معظم رهبری به ایراد سخنرانی پرداخت و ضمن بیان خاطراتی از سال های پر تب و تاب انقلاب اسلامی ایران ، گفت : امام ( ره ) به معنای تام کلمه اعجوبه بود و این شخصیت نه تنها در یک وجه ، بلکه در وجوه مختلف به سطح کمال رسیده بود . اخلاص بی نظیر در کنار علم سرشار به انقلابی منجر شد که باعث گردید آرزوی دیرین اولیاء ا... محقق شود .

ایشان ضمن بیان خاطراتی از مقام معظم رهبری و نبوغ ویژه و تسلط ایشان در سنین جوانی بر مسائل مختلف و متعدد علمی به مانند دانشمندان ، در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران به ذکر یاد شهیدان ابتدای انقلاب پرداخت و افزود : شهیدان بهشتی و مطهری از بزرگان و موثرترین افراد در جریان انقلاب بودند و دشمن فهمید چه کسانی را برای ترور هدف بگیرد و نباید در این روزها از یاد و نقش آنان در انقلاب و شخصیت های والای شان غافل شد .

این پیشکسوت عرصه جهاد و انقلاب ، در بخش بعدی سخنان خودش خطاب به کارکنان بعثه و دفتر مقام معظم رهبری در نجف اشرف و همچنین خادمین زائرین عتبات گفت : شما مستقیماً به ولایت و ولی خدا در حال خدمت هستید و این که در نجف به چنین افتخاری دست پیدا کرده اید ، نعمتی است که نمی توان با مقیاسی آن را سنجید و باید قدر این عبادت و خدمت را بدانید .

پس از سخنان آیت ا... اشکوری ، رمضان پور ؛ مداح بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف به خواندن سرودهای سال های انقلاب و اشعاری در رثای شهیدان انقلاب پرداخت .

گفتنی است به دعوت نماینده مقام معظم رهبری در نجف اشرف در این مراسم ، حجت الاسلام والمسلمین علم الهدی؛ مسئول بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف ، مکارم؛ سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در نجف ، غلامی؛ مسئول ستاد شمسا در نجف اشرف و صاحبی ؛ نماینده ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کشور در نجف اشرف حضور داشتند .