دیدار مسئولین عمره و عتبات دانشگاهیان با امام جمعه شهرکرمان

۱۳۹۶/۱۱/۱۹ ۱۱:۵۳:۱۹

مسئولین عمره و عتبات دانشگاهیان استان کرمان به همراه حجت الاسلام والمسلمین فقیهی،مسئول ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کشور به دیدار حجت الاسلام والمسلمین علیدادی، امام جمعه شهر کرمان رفتند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان، روز چهارشنبه 18 بهمن ماه، مسئولین عمره و عتبات دانشگاهیان استان کرمان به همراه حجت الاسلام والمسلمین فقیهی،مسئول ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کشور به دیدار حجت الاسلام والمسلمین علیدادی، امام جمعه شهر کرمان رفتند.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین علی عارفی؛ مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی و مسئول شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان کرمان، ضمن بیان گزارش فعالیت های انجام شده در خصوص عتبات دانشگاهیان، به تشریح برنامه های در نظر گرفته شده برای زائرین پرداختند.

وی همچنین به اهمیت این سفر معنوی اشاره کرده و ضرورت توجه به آن را بیان کردند.

حجت الاسلام و المسلمین فقیهی نیز ضمن شرح روند کارهای صورت گرفته در خصوص سفر عتبات، به بیان تفاوت عتبات دانشگاهیان با دیگر کاروان ها پرداختند.

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین علیدادی؛ امام جمعه شهر کرمان ضمن قدردانی از زحمات مسئولین عمره و عتبات دانشگاهیان گفتند:راه اندازی این سفر در دانشگاه ها، انگیزه ای دوچندان برای شرکت در آن را ایجاد می کند.

ایشان در ادامه نیز به تاثیرگذاری مسئولین انتخاب شده در حوزه عمره و عتبات دانشگاهیان در ایجاد این انگیزه اشاره کردند.