جزئیات دور جدید مسابقه "چراغ راه هدایت" اعلام شد/ جوایز ویژه به زائرین عتبات دانشگاهیان تعلق می گیرد

۱۳۹۶/۱۱/۱۰ ۱۳:۵۷:۵۳

مجموعه مسابقات چراغ راه هدایت ویژه زائران دانشگاهی عتبات عالیات،با موضوعات "پذیرفته شدن در قرعه کشی و حضور در عتبات" در هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان همراه با جوایز ارزنده ای برگزار می گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان برای پنجمین دوره متوالی،اقدام به برگزاری مجموعه مسابقات "چراغ راه هدایت " ویژه هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان نموده است.

مسابقه چراغ راه هدایت، در 5 فصل اصلی طراحی شده است که زائرین عتبات دانشگاهیان می توانند در مسابقات فرهنگی و هنری آن شرکت کنند.

بخش های مختلف این مسابقه عبارتند از: شعر و داستان،سفرنامه نویسی(حداقل در 5 صفحه 4(A،دلنوشته و خاطره وعکاسی که با موضوع پذیرفته شدن در قرعه کشی و حضور در عتبات برگزار می شود.

بخش اول مسابقه کتابخوانی حین سفر و از کتب موجود در لابی هتل ها برگزار خواهد شد و زائرین می توانند پاسخ سوال ها را از طریق شماره تلگرامی ارسال کنند.بخش دوممسابقه کتابخوانی "چراغ راه هدایت" نیز به صورت اینترنتی از کتب "هشت بهشت"،"به فرزندم" و "مفاتیح دانشجویی(زیارت جامعه کبیره)" در سامانه جامع عتبات برگزار خواهد شد.

زائرین می توانند با ارسال عکس های خود که با دوربین حرفه ای و یا موبایل در قالب تصاویر از حرمین شریفین، عکس های دسته جمعی در اماکن زیارتی و سلفی در طول سفر گرفته شده، در این مسابقه شرکت نمایند.

مهلت ارسال آثار تا پایان خرداد ماه سال 1397 می باشد و زائرین می توانند در تمامی بخش های مسابقه شرکت کنند و آثار خود را به صورت تلگرامی به شماره 093500025425،ایمیل atabat@labbayk.ir و یا از طریق پست به آدرس تهران، میدان انقلاب، خیابان کارگر شمالی،بن بست امین، پلاک 4 برای ستاد ارسال نمایند.

گفتنی است؛برای برگزیدگان این مسابقه جوایز ویژه ای در نظر گرفته شده است و در هر بخش به ترتیب برای نفرات اول، کمک هزینه سفرهای زیارتی به مبالغ ده میلیون ریال،نفر دوم، هفت میلیون ریال و نفر سوم ،پنج میلیون ریال در نظر گرفته شده است.