اعلام نتایج مسابقه کتابخوانی هشت بهشت / ۱۱۰ نفر از دانشگاهیان سهمیه عتبات گرفتند

۱۳۹۶/۱۱/۰۳ ۱۵:۵۶:۴۸

قرعه کشی مسابقه کتابخوانی"هشت بهشت" انجام شد و ۱۱۰ نفر از شرکت کنندگان در این مسابقه برنده سهمیه عتبات شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،همزمان با میلاد با سعادت حضرت زینب(سلام الله علیها) قرعه کشی مسابقه کتابخوانی"هشت بهشت" انجام شد و 110 نفر از شرکت کنندگان در این مسابقه برنده سهمیه عتبات شدند.

این مسابقه ویژه ثبت نام کنندگان در هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان بود که در قرعه کشی انتخاب نشدند و با شرکت در این مسابقه در قرعه کشی 110 سهمیه تشرف به عتبات شرکت نمودند.

شرکت کنندگان در این مسابقه از استان های سراسر کشور هستند و قرعه کشی از میان کسانی که حدنصاب امتیاز را کسب کرده باشند صورت گرفته است.برگزیدگان برای ثبت نام نهایی،اطلاع از زمان اعزام و تحویل مدارک با دفاتر ستاد در استان تحصیل خود تماس حاصل نمایند.

برای دریافت آدرس و شماره دفاتر ستاد در استان تحصیل خود کلیک کنید.

ارسال نظر

نظرات کاربران :

  رجبی :

با سلام.بنده گروه اعزامی 4 اردیبهشت بودم .در کتاب ها ذکر شده مهلت ارسال پاسخ مسابقات(به فرزندم..هشت بهشت) از تاریخ حرکت کاروان خود به مدت یک ماه است..و به صفحه شخصی خود مراجعه فرمایید. چنین صفحه را در سایت پیدا نکردم..و گویا هشت بهشت قرعه کشی هم شده است؟

  لبیک : باسلام به پروفایل خود در سامانه عتبات دانشگاهیان مراجعه کنید.
  حاجی پور :

سلام بنده با ستاد تماس گرفتم گفتند چون زائرین اصلی و ذخیره مشخص شده اند فعلا مدارک را تحویل بدهم تا درصورت انصراف جایگزین شوم در ضمن تاریخ انتخابی من در هنگام ثبت نام اواخر فروردین واوایل اردیبهشت بود لطفا راهنمایی نمایید

  لبیک : باسلام در تاریخ 10 بهمن نامه ای به دفاتر ستاد در سراسر کشور ارسال شده که بر مبنای آن شما سهمیه اصلی خواهید داشت پیگیری بفرمائید
  س.ا :

سلام با تشکر. اسم بنده به عنوان انتخاب شدگان میباشد.میخواستم بدونم من متاهلی با همسر و فرزند ثبت نام کردم آیا سهمیه ام فقط مختص خودم است یا به همسر و فرزند من هم تعلق میگیرد.ممنون از زحمات شما

  لبیک : باسلام با همسر و فرزند خود اعزام می شیود
  حسین زاده :

با سلام من با ستاد استان تماس گرفتم به من گفتن در صورتی که ظرفیت خالی باشه امکان اعزام دارید ایا این امکان هست که اعزامی صورت نگیره؟

  لبیک : باسلام سهمیه شما اصلی است
  سیدحسین طباطبایی :

«اللهم ارزقنا في الدنيا زياره الحسين عليه السلام و في الاخره شفاعته» «من زار الحسین –علیه السلام- عارفا بحقه غفر الله له ما تقدم من ذنبه و ما تاخر ؛ هر کس امام حسین –علیه السلام- را با شناخت حق او زیارت کند خداوند گناهان گذشته و آینده او را می آمرزد. (کامل الزیاره، ص 138). متوسل شدن به حضرت اباالفضل العباس علیه السلام و درخواست این آرزو از آن حضرت و گفتن ذکر «یا کاشف الکرب عن وجه الحسین علیه السلام، اکشف کربی بحق اخیک الحسین علیه السلام» به تعداد 133 بارکه عدد نام مقدس ابوالفضل علیه السلام است، ان شاء الله در تحقق آرزوی زیارت کربلا موثر خواهد بود. هر چند خود اشتیاق به زیارت آن حضرت و آرزومند کربلاء بودن، خود اجری عظیم و پاداشی فراوان دارد و اگر کسی در این اشتیاق و اظهار شوق، صادق و راستگو باشد، ان شاء الله همان اجر و پاداش زیارت امام حسین علیه السلام را به او می دهند هر چند موفق به این زیارت نگردد. شکر خدا که اشتیاق قلبی ما برای زیارت کربلا و نذر چله زیارت عاشورا و مداومت برای خواندن آن، این سفر معنوی را نصیب ما گرداند و خسی را به میقات طلبید.ان شالله روزی همه آرزومندان نیز بشود... سلیمانا از این خرمن فقط یک خوشه میخواهم زگوشه گوشه دنیا فقط شش گوشه میخواهم

  ایدی :

با سلام بنده از انتخاب شدگان طرح هشت بهشت می باشم. جهت ثبت نام با مسوول استان تماس گرفتیم گفتن تو سایت ثبت نام رو نهایی کنید رفتیم سایت نوشته چون در قرعه کشی عتبات دانشگاهیان برنده نشدیم در صورت وجود ظرفیت خالی اطلاع میدن و امکان تکمیل ثبت نام برای ما وجود ندارد. لطفا راهنمایی بفرمایید به چه صورتی باید ثبت نام را نهایی نمود.

  لبیک : باسلام با دفتر ستاد در محل تحصیل خود تماس بگیرید تا کدملی شما را در سیستم فعال کنند سهمیه شما اصلی است
  زائر :

با سلام و تشکر . اسم من هم درومده . تا کی مهلت داریم زنگ بزنیم ب ستاد؟ مثلا دوسه روز دیگه بزنیم دیر نمیشه؟

  لبیک : باسلام هر چه زودتر تماس بگیرید تا زمان بندی تحویل مدارک به شما اعلام شود