همایش قبل از سفر عتبات دانشگاهیان استان هرمزگان برگزار می گردد

۱۳۹۶/۱۰/۲۶ ۱۵:۰۰:۱۸

همایش قبل از سفر هجدهمین دوره اعزام دانشگاهیان استان هرمزگان به عتبات عالیات،روز پنج شنبه ۲۸ دی ماه با حضور حجت الاسلام والمسلمین فقیهی؛ رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان برگزار می گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،همایش قبل از سفر هجدهمین دوره اعزام دانشگاهیان استان هرمزگان به عتبات عالیات با حضور حجت الاسلام والمسلمین فقیهی؛ رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان،مسئولین استانی،روسای دانشگاه ها و زائرین عتبات برگزار می گردد.

این همایش ویژه زائرین اصلی، ذخیره و ثبت نام کنندگانی است که در قرعه کشی انتخاب نشده اند و به شش نفر از آنها سهمیه تشرف به عتبات عالیات تعلق خواهد گرفت.

سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین فقیهی،رئیس ستاد و حجت الاسلام والمسلمین تقوی؛مسئول شورای استانی و پخش کلیپ از برنامه های این همایش است.

این همایش روز پنج شنبه 28 دی ماه از ساعت 15:00 در دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس،سالن غذا و دارو برگزار و در آن، مسائل مهم اجرایی در خصوص اعزام زائرین به عتبات بیان خواهد شد، بنابراین حضور کلیه زائرین اصلی و ذخیره در مراسم الزامی است.

گفتنی است؛ در هجدهمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات 5 کاروان از دانشگاهیان استان هرمزگان به صورت هوایی از ایستگاه پروازی یزد راهی عتبات عالیات خواهند شد.