رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان خبر داد:
کمک هزینه سفر عتبات، هدیه ویژه به شرکت کنندگان در آموزش مجازی

۱۳۹۶/۱۰/۱۶ ۱۴:۱۸:۳۴

حجت الاسلام والمسلمین فقیهی؛رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:متقاضیان شرکت در دوره های آموزش مجازی باید دو درس گفتاری پیرامون عاشورا و آداب و احکام زیارت را مطالعه و به سوالات هر بخش پاسخ دهند .برگزیدگان به قید قرعه کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و هدایای نفیس دریافت خواهند کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،حجت الاسلام والمسلمین سید محمد رضا فقیهی؛رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:به منظور آماده سازی معنوی و آشنایی بیشتر زائرین با قیام عاشورا و آداب و احکام زیارت، ستاد اقدام به راه اندازی آموزش مجازی ویژه زائرین اصلی و ذخیره نموده است.

حجت الاسلام والمسلمین فقیهی گفت:زائرین اصلی و ذخیره پس از نهایی کردن ثبت نام در سایت لبیک، با مراجعه به پروفایل خود در سامانه جامع عتبات و ورود به سامانه آموزش مجازی می توانند در این دوره ها شرکت کنند.

وی افزود:متقاضیان شرکت در این دوره ها باید دو درس گفتاری پیرامون عاشورا و آداب و احکام زیارت را مطالعه و به سوالات هر بخش پاسخ دهند .برگزیدگان به قید قرعه کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و هدایای نفیس دریافت خواهند کرد.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:هر کدام از زائرین به صورت جداگانه می توانند وارد سامانه آموزش مجازی شده و در این دوره ها شرکت کنند.

فقیهی گفت:زائرین دانشگاهی تا دهم اسفند ماه فرصت دارند در دوره های مذکور شرکت کرده و گواهینامه نهایی پایان دوره و مشخصات خود را دریافت و به آدرس amoozesh@labbayk.ir ارسال کنند.

برای وارد شدن به سامانه آموزش مجازی از اینجا وارد شوید