با حضور نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت؛
مسئول جديد بعثه مقام معظم رهبري منطقه قم معرفي شد

۱۳۹۶/۱۰/۱۶ ۰۹:۰۹:۳۳

جلسه معارفه مسئول جديد نماينده بعثه مقام معظم رهبري در منطقه قم با حضور نماينده ولي فقيه و سرپرست حجاج ايراني برگزار شد.


به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، حجت‌الاسلام و المسلمين سيدعلي قاضي عسكر؛ نماينده ولي فقيه و سرپرست حجاج ايراني، در اين مراسم از زحمات حجت الاسلام والمسلمين محمد نقدي كه ساليان متمادي همكاري فكري و عملي با حوزه نمايندگي ولي فقيه در امور حج و زيارت داشت تقدير كرد و حجت‌الاسلام والمسلمين محمدحسين عسكري را به عنوان مسئول دفتر بعثه مقام معظم رهبري در منطقه قم معرفي نمود.

حجت‌الاسلام و المسلمين سيدعلي قاضي عسكر، دراين مراسم گفت:مديريت موفق حجت الاسلام والمسلمین نقدي در منطقه قم و تعامل با سازمان حج و زيارت، الگوي بسيار خوبي براي فعاليت هاي ساير همكاران است.

وي افزود: با توجه به اشتغالات فراوان حجت الاسلام والمسلمین نقدي در حوزه فرهنگ ، نشر و ترجمه قرآن كريم، مجموعه بعثه از خدماتشان محروم شد.

برپايه اين گزارش ، در حكم جديد سرپرست حجاج ايراني خطاب به حجت الاسلام والمسلمين محمدحسين عسكري به عنوان مسئول جديد دفتر نمايندگي ولي فقيه در امور حج و زيارت آمده است: با عنايت به مراتب تعهد و حسن عملكرد و توانائي هاي جنابعالي در مسئوليت هاي محوله قبلي، به عنوان مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در امور حج و زيارت در منطقه قم منصوب مي شويد. اميد است با اتكال به خداوند متعال و با عنايت به اهميت و جايگاه حساس اين مسئوليت و با بهره گيري از ظرفيت هاي موجود و بر اساس شرح وظايف ابلاغي و نيز همكاري معاونت هاي محترم بعثه، مدير محترم حج و زيارت و عموم كارگزاران آن استان، در انجام وظايف و امور محوله كوشا و موفق باشيد.

اين گزارش حاكيست، دراين جلسه همچنين حجت الاسلام والمسلمین رجبعلي زماني؛ مشاور نماينده ولي فقيه در امور استان ها و آقاي اكبر رضايي؛ مدير حج و زيارت استان قم ضمن تقدير و تشكر از زحمات حجت الاسلام والمسلمين نقدي ، براي مسئول جديد بعثه مقام معظم رهبري در منطقه قم آرزوي موفقيت كردند.

ارسال نظر