اطلاعیه شماره ۱شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان اصفهان

۱۳۹۶/۱۰/۰۹ ۱۲:۵۱:۲۲

به گزارش شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان اصفهان؛پیرو اعلام نتایج قرعه کشی عتبات دانشگاهیان دوره هجدهم، ضمن تبریک به کلیه زائرین پذیرفته شده به اطلاع می رساند ابتدا نسبت به ثبت نام نهائی خود اقدام کنید.
به گزارش شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان اصفهان؛پیرو اعلام نتایج قرعه کشی عتبات دانشگاهیان دوره هجدهم، ضمن تبریک به کلیه زائرین پذیرفته شده به اطلاع می رساند ابتدا نسبت به ثبت نام نهائی خود اقدام کرده ؛و طبق بندهای ذیل در خصوص تحویل مدارک خود عمل فرمایند.
شایان ذکر است موارد فوق شامل همه زائرین اصلی و ذخیره می باشد که در مورد زائرین ذخیره در صورت انصراف متقاضیان اصلی و یا افزایش ظرفیت،برحسب تاریخ تحویل مدارک جایگزین خواهند شد.
(( بازه زمانی جهت تحویل مدارک)): الف)زائرینی که اعزام آنها درنیمه اول بهمن ماه می باشد حداکثر تا 20 دیماه مدارک خود را به شورای هماهنگی استان اصفهان تحویل نمایند .
ب)زائرینی که اعزام آنها در نیمه دوم بهمن ماه می باشد از 24دیماه لغایت2 بهمن مدارک خود را تحویل دهند .
ج)زائرینی که اعزام آنها در اسفند ماه می باشد ازدهم تا هجدهم بهمن ماه مدارک خود را تحویل نمایند.
د) زائرینی که اعزام آنها در فروردین 97می باشد،از تاریخ دوم لغایت پانزدهم اسفندماه مدارک مورد نیاز را تحویل نمایند.
تبصره1:کلیه زائرین ذکوری که از معافیت تحصیلی استفاده می کنند (چه دارای گذر نامه و یا فاقد آن )نسبت به تحویل تعهد نامه با توجه به بازه زمانی مندرج در دفترچه راهنمای زائر اقدام نمایند .
تبصره 2: با توجه به زمان بر بودن دریافت تسهیلات قرض الحسنه بانک ملت و صندوق رفاه دانشجویی((ویژه دانشگاهیان وزارت علوم)) و بر اساس بخشنامه های تسهیلات مذکور زائرین متقاضی در اسرع وقت نسبت به پیگیری امور مربوطه اقدام فرمایند.