در جلسه مسئول شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان اصفهان با بسیج دانشجویی عنوان شد:
پیاده روی اربعین حسینی از مصادیق وحدت در عصر حاضر است

۱۳۹۶/۰۹/۱۳ ۰۸:۴۲:۵۶

روز یکشنبه ۱۲آذر ،جلسه ای با حضور مسئولین بسیج دانشجویی استان اصفهان جهت ارائه گزارش از روند پیاده روی اربعین حسینی؛ در دفتر نهاد علوم پزشکی اصفهان برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، روز یکشنبه 12آذر ،جلسه ای با حضور مسئولین بسیج دانشجویی استان جهت ارائه گزارش از روند پیاده روی اربعین حسینی؛ در دفتر نهاد علوم پزشکی اصفهان برگزار گردید.
بنا بر این گزارش، حجت الاسلام و المسلمین جوادی؛مسئول شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان ضمن خیر مقدم به حضار و تبریک به مناسبت ایام ولادت نبی مکرم اسلام(ص) و امام صادق(ع) و هفته وحدت؛یکی از رسالت های مهم معصومین (علیهم السلام)را ایجاد وحدت در بدنه جامعه اسلامی عنوان کرده و با اشاره به اینکه یکی از محل های بروز این وحدت در عصر حاضر؛همین حماسه عظیم پیاده روی اربعین حسینی(ع) می باشد که در آن از اقشار مختلف مردم با هر دین و گرایش و علائق مختلف شرکت می کنند.
در ادامه دو نفر از مسئولین بسیج دانشجوئی با تشکر از همکاری و تعامل مجموعه شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان و نهاد رهبری ،گزارشی از کیفیت و کمیت اعزام دانشجویان دانشگاههای استان ارائه داده و ابراز امیدواری کردند در آینده برنامه های مشترک بیشتری در سطح استان برگزار گردد.