نماینده بعثه مقام معظم رهبری در نجف:
نگاه ویژه ای به زائرین دانشگاهی در عتبات داریم

۱۳۹۶/۰۷/۲۰ ۱۳:۱۶:۳۴

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در نجف گفت: ما در برنامه هایی که در عتبات عالیات در حال اجراست و قرار است در آینده انجام شود، نگاه ویژه ای به دانشگاهیان داریم.

به گزارش خبرنگار اعزامی لبیک از نجف اشرف،حجت الاسلام و المسلمین فقیهی؛رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان عصر روز گذشته با حجت الاسلام والمسلمین علم الهدی؛ نماینده بعثه مقام معظم رهبری در نجف دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین علم الهدی؛ نماینده بعثه مقام معظم رهبری در نجف با اشاره به حضور راوی بعثه در مقام صافی صفا گفت: ما در برنامه هایی که در عتبات عالیات در حال اجراست و قرار است در آینده انجام شود، نگاه ویژه ای به دانشگاهیان داریم و معتقد هستیم این سرمایه های عظیم کشورمان را باید بیشتر مورد توجه قرار داد.

وی افزود: در برنامه زیارت صافی صفا تلاش کرده ایم با نمایش اسلایدهایی تاریخی و مذهبی فضای بهتری را برای دانشگاهیان فراهم کنیم تا درک موقعیت و مطلب برای این عزیزان راحتتر باشد.

در پایان،حجت الاسلام والمسلمین فقیهی؛رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از زحمات و همکاری های بعثه مقام معظم رهبری در اجرای برنامه های فرهنگی برای دانشجویان در نجف اشرف تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظر