رئیس ستاد برای ارزیابی اعزام های دانشگاهیان به عتبات وارد نجف شد

۱۳۹۶/۰۷/۱۹ ۱۰:۰۰:۱۷

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان روز گذشته به منظور بازدید از هتل های محل استقرار دانشگاهیان در نجف و کربلا، بررسی وضعیت موجود و برنامه ریزی برای دوره بعد عتبات دانشگاهیان وارد نجف اشرف شد.

به گزارش خبرنگار لبیک از نجف اشرف،حجت الاسلام والمسلمین سید محمد رضا فقیهی؛رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان روز گذشته پس از ورود به نجف اشرف با بیان اهداف سفرش گفت:این سفر به منظور بازدید از هتل های محل استقرار دانشگاهیان در نجف و کربلا، بررسی وضعیت موجود و برنامه ریزی برای دوره بعد عتبات دانشگاهیان انجام شده است.

فقیهی در خصوص تعداد کاروان های اعزامی تاکنون در این دوره گفت:در دوره هفدهم که از 16 مرداد شروع شده تا امروز بیش از 230 کاروان به عتبات اعزام شده اند و تقریبا 100 کاروان دیگر مشرف خواهند شد. آخرین کاروان ها تا 13 آبان ماه قبل از اربعین حسینی به ایران باز می گردند و بعد از آن انشاءالله دوره هجدهم را با عنایت امام حسین (ع) و امام زمان (عج) از اول بهمن ماه با کیفیت بیشتری آغاز خواهیم کرد.

وی در خصوص میزان رضایتمندی از دوره هفدهم گفت:رضایت مندی ما شرط نیست، بلکه رضایت زائرین شرط اصلی است که عمدتا در نظر سنجی ها از وضعیت هتل،امکانات و پذیرایی ها راضی هستند. امیدواریم برای دوره بعد نواقص را جبران کنیم.با برخی از دانشجویان و اساتید که صحبت می کردم از خدمات و برنامه هایی که ارائه شده ابراز رضایت داشتند.

فقیهی در خصوص برنامه های حین سفر نیز گفت:یکی از اهداف ما در این سفر این بود که از نزدیک شاهد برگزاری برنامه های فرهنگی باشیم و در آن ها حضور یابیم.یکی از برنامه ها در صافی صفا بود که بعد از هماهنگی با گروه فرهنگی ستاد، طرح جدیدی برای ارائه در صافی صفا دادیم که الحمدالله این طرح درحال اجراست و استقبال خوبی هم از این برنامه شده و رضایتمندی خوبی را بدست آورده است.

وی افزود:ما در هر دوره با نظرسنجی هایی که در طول سفر انجام می شود، نظر اساتید و دانشجویان محترم را در خصوص سفر عتبات، مدیران ، روحانیون، عوامل و برنامه ها تحلیل می کنیم و طبق آن برنامه ریزی های دوره بعد را انجام می دهیم.در حقیقت این نظرسنجی ها کتاب کار دوره بعد ما خواهد بود .

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در خصوص وضعیت عمره دانشگاهیان نیز گفت:ما تابع تصمیمات دولت و سازمان حج و زیارت هستیم و ان شاءالله اگر عمره بازگشایی شود در خدمت دانشگاهیان عزیز خواهیم بود.