وداعی سخت اما با شکوه ...

۱۳۹۶/۰۷/۱۴ ۱۱:۴۵:۱۲

شب گذشته مراسم پیمان نامه خوانی زائرین دانشگاهی با حضور چشمگیر کاروان های تهران، اصفهان،بوشهر،مازندران و خراسان رضوی برپا شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی لبیک از کربلای معلی،در آخرین روز حضور کاروان های دانشگاهی در کربلا مراسم پیمان نامه خوانی در هتل محل استقرار دانشگاهیان با حضور زائرین دانشجو و عوامل ستاد برگزار می شود.

شب گذشته مراسم پیمان نامه خوانی زائرین دانشگاهی با حضور چشمگیر کاروان های تهران، اصفهان،بوشهر،مازندران و خراسان رضوی برپا شد. در این مراسم که در سالن هتل جابر برگزار شد، همه زائرین با ارباب خودشان اباعبدالله(ع) تجدید پیمان کرده و عهد دوباره بستند.سپس دانشجویان به صورت دسته جمعی و سینه زنان به سمت باب القبله حرم حضرت عباس(ع)حرکت نموده و در آنجا با حضور مداح ثابت ستاد، با امام حسین(ع)، حضرت عباس(ع) و کربلای معلی وداع کردند.

در ادامه، رضا همدانی؛ نماینده ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در عراق به دانشجویان حاضر توصیه کرد که ارتباط خود را با ستاد و سایت لبیک قطع نکنند و این راه پر فیض و برکت را ادامه داده و نظرات و پیشنهادات خودشان را از طریق سایت مطرح کنند. در انتها حجت الاسلام و المسلمین مهدی از روحانیون کاروان ها دعا کردند.

در ادامه تصاویری از این مراسم را مشاهده می فرمائید:

ارسال نظر