جلسه آموزشی قبل از سفر کاروان ۱۷ مهرماه آذربایجان شرقی برگزار شد

۱۳۹۶/۰۷/۱۲ ۰۹:۲۳:۰۲

به گزارش شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان آذربایجان شرقی، جلسه آموزشی قبل از سفر کاروان ۱۷ مهرماه استان با حضور زائرین برگزار شد.

به گزارش شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان آذربایجان شرقی، جلسه آموزشی قبل از سفر کاروان 17 مهرماه استان با حضور زائرین برگزار شد.

در این جلسه که روز سه شنبه 11 مهرماه از ساعت۱4:۳۰ در شبستان مسجد دانشگاه تبریز برگزار گردید؛ پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید ، مهدی پروین زاده؛ مدیر ارتباطات و هماهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان و عضو شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان به بیان نکاتی درباره اهمیت و ارزش زیارت اباعبدلله(ع) و قبور ائمه اطهار(ع) و فضیلت آنها پرداخت.

در ادامه جلسه سیدعلی حسینی مداحی کرد و پس از ایشان مدیرکاروان محمدنقي عبادي آذر جلسه ای اختصاصی برای زائرین کاروان برگزار و با نشست در قالب حلقه صمیمی توضیحاتی در خصوص مسائل مربوط به سفر ارائه و به سوالات زائرین در این خصوص پاسخ داد.

در پایان بسته های فرهنگی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان استان که شامل کتب هشت بهشت، چهارفصل عاشقی و لوح فشرده راهیان آسمان به همراه کیف اهدایی بانک ملت به زائرین این کاروان اهدا گردید.