برگزاری جلسه قبل از سفر کاروان زمینی عتبات دانشگاهیان استان البرز

۱۳۹۶/۰۶/۲۲ ۱۲:۳۱:۳۱

 جلسه قبل از سفر کاروان زمینی عتبات دانشگاهیان استان البرز چهارشنبه ۲۲ شهریور ماه در دانشگاه خوارزمی کرج برگزار شد.

احمد حق پرست؛ کارشناس شورای هماهنگی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان استان البرز گفت:جلسه کاروان زمینی استان البرز با نام:عمار(تاریخ اعزام:27/6/96) متشکل از دانشجویان متاهل و دانشجویان پسرمجرد دانشگاه های:خوارزمی،آزاد اسلامی،فنی حرفه ای،فرهنگیان،علمی کاربردی،پیام نور به مدیریت داود جورشریفی و روحانی کاروان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدنکویی در دانشگاه خوارزمی 4شنبه مورخ22/6/96ساعت۱۰صبح درمسجدحضرت امیرالمومنین(ع)دانشگاه خوارزمی حصارک کرج برگزار گردید.

در ابتدا حق پرست، ضمن خیرمقدم به زائران به معرفی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از ابتداء تاسیس تاکنون اهداف و برنامه های ستاد، برپایی جلسات آموزشی-توجیهی قبل از سفر،برگزاری اردوی پس از سفر به شهرمقدس قم و برنامه های متنوع تدارک دیده شده از سوی ستاد در طول مدت اردو،از برنامه های متنوع و تدارک دیده شده از سوی ستاد را برحسب تفکیک شهرهای زیارتی عراق به این شرح اعلام نمود.

استفاده مناسب تر و بهتر از فرصت ها و فضیلت های حضور در اماکن متبرکه و مشرفه در طول مدت تشرف 

درخواست همکاری و همراهی با مدیر و روحانی کاروان از سوی زائران

برگزاری مسابقات قبل ازسفر (مسابقه کتاب خوانی هشت بهشت)

حضور خبرنگار،عکاس ،فیلمبردار و مداح

زیارت دوره ویژه دانشگاهیان

معرفی نمایندگان مستقر و معرفی هتل های محل اقامت درشهرهای نجف وکربلا

در ادامه روحانی کاروان علقمه ضمن ذکراحادیث و مطالبی راجع به استفاده هرچه مناسبتر از فضای روحانی این ایام بر صمیمیت ارتباط زائران با دیگران مانند اعضاء خانواده بابیان روایات راجع به فلسفه و ثواب زیارت ائمه معصومین(ع)خصوصا تشرف به کربلا خواستاراستفاده و بهره مندی زائران در طول مدت تشرف شد.در ادامه ایشان در خصوص شرایط گرفتن روزه و مسائل شرعی و... بیان کرد.

در انتهای جلسه همراه با پذیرایی، بسته فرهنگی تحویل زائران گردید.

ارسال نظر